Zkušenosti s výběrem autoškoly

20.10.2007 23:19

Autoškola Chalabi nebo DPI

26.8.2010 14:39 vložil Jack  IP: 94.113.143.103

Dobrý den,

po pečlivém výběru autoškol nejblíže bydlišti a dobrých hodnocení těchto autoškol, jsem zúžil výběr na tyto dvě, ale nevím jakou si mám vybrat.

Autoškola Chalabi je asi 500 m od mého bydliště v prostředí sídliště, které znám, autoškola DPI (Dopravně Pedagogický Institut) je asi 5 zastávek tramvají v prostředí které neznám a autoškola Chalabi je na webu všechny autoškoly hodnocena více kladnými hodnoceními, ale DPI se chlubí vysokým počtem dobrých výsledků při závěrečných zkouškách, ceny mají téměř totožné, navíc DPI o sobě prohlašuje, že jsou vybaveni solidní učebně výcvikovou základnou s využitím moderních výukových pomůcek, včetně vybavení autoškoly nejmodernějším řidičským trenažérem, motocykly a automobily.

Chalabi trenažér nemá a zajímalo by mě, jestli je trenažér opravdu tak užitečný, většina autoškol ho ale nemá, no váhám mezi těmito dvěma, myslím že jsou na stejné úrovni a proto váhám jestli jít do té s trenážerem a prý dobrými výsledky u zkoušek nebo k Chalabimu, od kterého to mám co by kamenem dohodil navíc s vynikajícím hodnocením těch co se u něj učili...

Reaguj


Re: Autoškola Chalabi nebo DPI

26.8.2010 14:48 vložil Jack  IP: 94.113.143.103

Navíc u Chalabiho se jde na všem domluvit kompromis a že mají skvělé učitele (četl jsem hodnocení), mám obavu že v DPI mají všechno pevně stanovené a nedomluvíte se tam na ničem a že Ti jejich učitelé jsou přísní, ale ten trenažér je lákavý a také mají dobré výsledky u zkoušek, nevím si rady...

Reaguj


Re: Re: Autoškola Chalabi nebo DPI

1.9.2010 15:05 vložil Qwerty  IP: 90.181.102.195

No,jestli mají skvělé učitele a vstřícné jednání,bude to asi lepší.Trenažer není nic moc,je to jako PC hra,a akorát se tam naučíš šlapat na pedály a řadit,což zas není tak těžké,snad každý se to naučí během prvních hodin v autě taky.

Reaguj


Re: Re: Re: Autoškola Chalabi nebo DPI

2.9.2010 11:48 vložil Klára  IP: 80.188.211.44

Tak DPI rozhodně nedoporučuji, učebna stará,trenažér starý, učitelé strašný, a výsledky u zkoušek? při každých závěrkách třeba z deseti žáků tak 8 neprojde. Proto jsem od nich odešla, ano neudělala jsem jízdy napoprvé a čekala skoro půl roku než jsem dostala náhradní termín, málem se to nestihlo, tak jsem šla jinde a udělala hned napoprvé. Prostě hrůza!!!!!

Reaguj


JM Autoškola Brno je nejlepší!

23.8.2010 15:32 vložil Šárka  IP: 193.86.110.190

Autoškola JM v Brně byla má druhá autoškola, byla jsem nucena přejít z důvodu neprofesionálního výcviku a zacházení s klienty autoškoly Dana Vítová, ale udělala jsem dobře! :) Přešli jsme i s přítelem, a můžeme jen doporučit! Litujeme, že jsme nepřešli dříve nebo spíše, že jsme si celou autoškolu neudělali u JM Autoškola! Pan instruktor Celý je úžasný člověk! Má otcovský přístup, vše vám do detailu vysvětlí, ve všem poradí a málem by se pro Vás rozdal, OPRAVDU! Má srdce na pravém místě, a kdo s ním jezdil, tak ví... Udělala jsem zkoušku na poprvé, a to jen díky panu instruktorovi a zbylým 5ti jízdám! Můžu za sebe a přítele jen doporučit.
Š.

Reaguj


zkušenost s autoškolou

1.8.2010 21:36 vložil David  IP: 86.49.25.181

Chtěl bych doporučit po úspěšném absolvování autoškolu Horázný. Máte tolik jízd na kolik máte právo, autoškola je velmi vstřícná, instruktoři jsou přátelští - jsou sice občas někdy nervoznější ale to k tomu taky patří.takže tak. No a jaké byly zkoušky? hm:-) celkem ok - s jedním komisařem jsme si do oka teda nepadli. Tyran už od pohledu. Ale i přesto přezevšechno zkouška dopadla well a já už vesele přemýšlím, který to vozítko si pořídím- už konečně taky :-)
Přeju hodně štěstí

Reaguj


Řízení obytného auta

19.7.2010 12:10 vložil Radek  IP: 84.42.202.245

Dobrý den,zabýváme se myšlenkou pořídit si obytný automobil.Nevím ale, jakou skupinu řidičáku to vyžaduje.Někdo říká, že stačí B druhý C1 nebo C. Můžete někdo odpovědět. Je nějaká autoškola, která se na taková auta třeba zaměřuje? Díky.Radek (Praha 4)

Reaguj


Re: Řízení obytného auta

19.7.2010 18:59 vložil Ondřej Horázný  IP: 85.207.108.65

Pokud jde o skupinu, podívejte se na maximální přípustnou hmotnost v technickém průkazu. Do 3500 kg - B, nad 3500 kg - C1 nebo C.

Reaguj


Re: Re: Řízení obytného auta

22.7.2010 06:31 vložil pavel  IP: 81.0.253.29

Většina obytných automobilů je výrobci úmyslně vyráběna v kategorii vozidel do 3,5t.Jednak to umožňuje řízení s ŘO na skupinu B a není tedy třeba jen kvůli tomu podstupovat leckdy velmi nákladný výcvik na sk.C. Kromě toho mají takové obytné automobily menší provozní náklady včetně dálničních poplatků.Ty často platí ve stejné výši jako osobní automobily a nikoliv mýto jako nákladní.

Reaguj


prázdninová autoškola

1.7.2010 12:31 vložil Viki  IP: 193.165.176.100

Jsem student z Prahy ale na prázdniny jedu na brigádu do Přelouče a chtěl bych si tam udělat autoškolu.Nemáte někdo nějaký zkušenosi nebo doporučení?

Reaguj


Re: prázdninová autoškola

19.7.2010 12:49 vložil učitel  IP: 80.188.70.186

Když nikdo neodpovídá, tak se zkus třeba poptat u toho Dolejšky na kterého se tu už někdo ptal. Byl bych ale opatrný na tu cenu. 7000,-Kč mě přijde opravdu málo.I v Přelouči by auto mělo být auto které jezdí na benzin apod. a učitel taky nejspíš nežije ze vzduchu.

Reaguj


Autoškola Zych Praha :-O

29.6.2010 22:01 vložil Petra Svobodová  IP: 84.42.146.107

Dobrý den,
chtěla bych jen varovat před autoškolou Zych an Praze 10 http://www.zych.cz/ . Mám s ní negativní zkušenost.
Jezdila jsem nejdřív na trenažéru, což není špatné, ale s realitou to moc společného nemá. Pak sjem jezdial s paní Fišerovou, která se nechala vozit po obchodech, celou cestu protelefonovala a bylo obtížné dohodnout další jízdu, většinou až za 14 dní. Několikrát mi jízdu odvolala.
Pak jsem jezdila s panem Zychem. Termíny domluvit šly. Ale jeho přístup mi slušně řečeno nevyhovoval. Plísnil mě za každou maličkost. Obvykle jsme toho moc nenajezdili, protože čtvrt hodiny trvalo, než mě doplísnil za to, že jsem mu neřekla jak kontroluju všechny kontrolky, neutrál, že zapínám směrovky moc brzo apod. Chápu, že se to snaží brát odpovědně, ale je to učital pouze pro velmi nadané žáky. Slabší povahy neustálý příval výtek a plísnění neunesou.
Pokud nemáte s řízením zkušenosti, a chcete rozumný individuální přístup, autoškolu Zych si opravdu nevybírjte.

Reaguj


Re: Autoškola Zych Praha :-O

10.7.2010 12:27 vložil Dita  IP: 95.80.208.154

Nepatřím mezi nejmladší a řidičák jsem odsouvala co jen to šlo.Když už mě situace donutila,vybrala jsem na radu kamarádky autoškolu p.Zycha s trenažérem pro snazší začátky.I tak jsem se ale bála jak vše zvládnu a to i časově.Naštěstí nakonec vše dobře dopadlo.Projevil 100% vstřícnost při domlouvání hodin jízdy podle mého hlídání dětí.Ocenit musím i někdy "koňskou" dávku trpělivosti.Jenom rozjížděním a zastavováním jsme strávili několik hodin-:).Hezké léto všem i autoškole.Dita

Reaguj


Re: Autoškola Zych Praha :-O

14.7.2010 11:59 vložil Jindra Oberhelová  IP: unknown

Dobrý den ,
máme právě opačnou zkušenost.
Ing. Zych k nám do firmy chodí dělat již několik let školení řidičů. A výborně. Žádné zbytečné pročítání pravidel, ale konkrétní zkušenosti a rady. Také vždy děláme testy, protože pravidla jsou stále v pohybu (včetně zdravovědy a bezpoečnostní a ochrany zdraví při práci). Statistiky o nehodovosti a jejich příčinách jsou velmi varující !!!
Mladí nově nastupující kolegové, kteří s řízením v provozu typu "Praha v dopravní špičce" nemají po absolvování právě nenáročných výcviků jinde schopnosti ovládat vozidlo, tak jak to vyžaduje současný provoz na silnicích, u něho absolvovali kondiční jízdy (i 10 hodin) a teprve potom jim firma mohla svěřit referentské auto. Úroveň některých autoškol je děsná.
Mám i osobní zkušenost s dcerou, v jiné autoškole, kterou několikrát vyhodili z jízd. Po přikoupených jízdách u Ing. Zycha absolvovala jízdu s komisařem ihned a to bylo překvapení ,co se vše dozvěděla, co jí před tím nikdo v nenáročné autoškole ani neřekl. Vždyť jde zase jen o peníze?!
Musím dát za pravdu těm kteří vybírají autoškolu jen podle doporučení od známých. Je to stejné jako se středními i vysokými školami. Na výběru záleží !!
Autoškolu Ing. Zycha mohu jen doporučit . Mimochodem pokud učitel nebude náročný a důsledný, nic se nenaučíte ! J. O.

Reaguj


Re: Re: Autoškola Zych Praha :-O

18.7.2010 12:14 vložil Pavel  IP: 78.102.107.68

Dobrý den,
je to cca 5 let co jsem u pana Zycha absolvoval výcvik a to na skupiny A a B. Nakonec jsem složil pouze skupinu B a to z toho důvodu, že jízdy (po úspěšně složených testech) na A mi odkládal tak dlouhou dobu, až možnost jejich složení vypršela. Když jsem to s ním řešil, nabídl mi alternativu v podobě dalších jízd, výuky... samozřejmě za peníze. Jiná domluva s ním nebyla možná, ačkoli chyba byla očividně na jeho straně. Jinak ty byl celkem fajn člověk, ale toto od něho byla křivárna.
Buďte opatrní a nenechte si vše líbit, jako tehdy já.
Nashledanou

Reaguj


Re: Re: Re: Autoškola Zych Praha :-O

19.7.2010 09:47 vložil pavel  IP: 81.0.253.29

V období r.2003-2010 máme v evidenci autoškoly pouze 2 žáky s výcvikem sk. A+B a ukončené jen zkouškou na B (z toho 1x Pavel). V obou případech začal výcvik začátkem října, dokončen byl v listopadu,ale kvůli počasí se již sk.A v té době nedala vyzkoušet. Bylo tedy možné volit mezi zkouškou pouze na B a nebo počkat na obnovení zkoušek i pro sk. B. Takže nevím....P.Zych

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Autoškola Zych Praha :-O

21.7.2010 14:28 vložil učitel  IP: 89.176.21.120

promptní odpověď, která jen dokazuje, že ne vždy ŽÁK vnímá realitu ale naopak si něco domýšlí/vymýšlí... hold je to jen člověk, proto se s váma bude do krve hádat že na STOPce zastavil, že nejel na zkoušce 55 v 50ce, apod...

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Autoškola Zych Praha :-O

28.7.2010 16:37 vložil quesh  IP: 88.100.74.123

Neodpustím si jednu šťouravou otázku: proč se tedy v říjnu vůbec otvíral kurz na ŘP sk. A, když se dalo předpokládat, že v následujících měsících bude právě kvůli výše zmíněnému počasí velmi problematické provést zkoušku?

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Autoškola Zych Praha :-O

28.7.2010 22:48 vložil pavel  IP: 81.0.253.29

Otevíral se jako obyčejný kurz pro sdružený výcvik A+B, kde jenom samotná teorie byla rozvržena na min.9 týdnů a praktická část pak má minimálmě 41 hodin praktického výcviku. Při normálním výcviku (pokud jej žák akceptuje) se zimní období dá překlenout a zkoušky potom skládat později a případně i najednou.

Reaguj


Autoškola Dana Vítová

15.6.2010 12:07 vložil Sirias  IP: 90.176.113.188

Autoškolu DANA VÍTOVÁ na Cejlu NEODPORUČUJI!! Vlastní zkušenost nás - mě a kamarada - donutily přejít do jiné! Je to hoodně levná autoškola, mají bordel v jízdách, moc studentu, takže si naplanuješ nejdříve za 14 dní a to, když budeš mít kliku, instruktoři, nerváci, dost se jich tam střídá - stížnosti, ponižují a před cca 30 lidma, když neuděláš dobře zkušební testy zesměšní tě, udělají z tebe "teroristu silnic" - zakážou jízdy, taky se jim v tom bordelu strácejí jízdy - takže se budete bít s někým, kdo pojede místo tebe, jelikož je to "bokovka"pana majitele, vůbec se tim netají, tak ti tam jeden řekne, jízdy si naplanujte telefonicky, zavoláte tam, a druhy vam řekne, telefonicky to nejde! Příjdete tam, a "už musíme začít s vyukou" zavolejte si zítra apod! OPRAVDU VÍM, O ČEM MLUVÍM... Na stránkách se preferují, jak jízdy PŘÍZPŮSOBÍ VÁM, podle vašich možnosti a času :D kecy! Jezdí se od autoškoly a nebo rogera! Žádne od práce nebo školy... Same lži a bordel. Takže opravdu nedoporučuji! Jak se říká, všechno levné je nakonec drahé!!! :) S.

Reaguj


Re: Autoškola Dana Vítová

15.6.2010 12:12 vložil Sirias  IP: 90.176.113.188

Jinak, město Brno...Autoškola Dana Vítová.

Reaguj


Jaké máte názory na autoškolu Dolejška v Přelouči?

30.5.2010 17:46 vložil Jana  IP: 88.101.95.182

Potřebovala bych zjistit nějaké info, zkušenosti či názory na tuto autoškolu. Výcvik stojí 7000Kč. http://www.autoskola-dolejska.cz/ Děkuji

Reaguj


Autoškola AHHA BRNO

30.5.2010 09:39 vložil Barča  IP: 193.86.110.110

maximální spokojenost, instruktoři i všichni ostatní jsou ochotní, příjemní, super domluva!!! Doporučuji:)

Reaguj


Pohodáři

22.4.2010 10:59 vložil Lucka  IP: 94.113.37.148

Pohodová autoškola je ve Veleslavíně autoskolavb naberou Vás kde potřebujete a fakt poctivě jezděj hodiny.Bála jsem se ceny protože byla dost nízká jenom 7500 ale řidičák už mám a na poprvé

Reaguj


Re: Pohodáři

21.8.2010 19:32 vložil Naďa  IP: 89.102.183.196

žeby reklama?:)

Reaguj


autoskola osa

8.2.2010 09:14 vložil vilasek miroslav  IP: 81.91.220.131

obloukem se vyhibejte opavske autoskole osa je to velmi neferova autoskola

Reaguj


CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

5.1.2010 23:15 vložil IVAN  IP: 89.103.198.112

- RADÍM VÁM VŠEM CO DĚLÁTE AUTOŠKOLU - POŽADUJTE PO INSTRUKTOROVI ABY S VÁMA JEZDIL OPRAVDU PO TRASE KDE SE BUDOU DĚLAT ZKOUŠKY !!! ABY JSTE TU TRASU RADĚJI ZNALI NAZPAMĚT,PROTOŽE INSTRUKTOŘI VÁS VĚTŠINOU BEROU NA JÍZDY TAM KUDY VŮBEC NEPOJEDETE A AUTOŠKOLA MÁ PAK Z TOHO TAKY PENÍZE KDYŽ NEUDĚLÁTE JÍZDY!!! TAKŽE JAK SE ŘÍKÁ ,JIM SE TO DO KRÁMU HODÍ TAKY. ZJISTĚTE SI KDE SE PROSTĚ VYJÍŽDÍ NA ZKOUŠKÁCH JÍZDY A KUDY TO VĚTŠINOU POKRAČUJE,ONI TO VÍ MOC DOBŘE!!! A ASPON 20X SI TO TAM PROJEDTE. ZDAREC A NEDEJTE SE :))

Reaguj


Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

6.1.2010 14:41 vložil Rokba  IP: 85.71.146.22

Člověče neštastný. To si opravdu myslíte, že komisaři jsou naivní a jezdí den za dnem pořád stejnou trasu, nebo že jí učitelům předem prozradí, a že se pak stačí nadrnčet pár ulic nazpaměť a máte řidičák v kapse? Doporučuji vám městskou hromadnou dopravu, tam opravdu stačí se naučit čísla autobusů nazpaměť. Pro příště nepište kapitálkami, je to na webu považováno za nevkusné, a nebo raději nepište takové nesmysly vůbec.

Reaguj


Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

6.1.2010 18:51 vložil IVAN  IP: 89.103.198.112

Takže asi tak -rokba.Já tady nepíšu kapitálky ale holá fakta.A co se týče těch závěrečných jízd tak nepište tady pitomosti Vy ! a nemistyfikujte ostatní,protože ty jízdy už většinou dopředu jsou dané a Vy z autoškol to víte dobře.Na závěrečnou jízdu má komisař ze zákona 20 min a vyjíždí se vždy z 1 záchytného bodu a na výběr těch tras k absolvování jízdy u zkoušek těch možností teda moc nemá a taky je nucen i časově se dát trasou aby vše případně stihl do určených 20 minut a většinou se opravdu vydávájí stejnými trasami a většinou teda těmi obtížnějšímy a s velkým provozem aby si každého proklepli a nebo taky spoléhali že tu zkoušku prostě člověk neudělá.Takže tady nepiš nesmysly laskavě ty a nepřesvědčuj o něčem co vůbec není.Jenom se Vám hodí do krámu když neudělá absolvent závěrečnou zkoušku protože máte prospěch z toho jak Vy z autoškol tak i také ůřad,nebot akorát ždímate z těch chudáků peníze vy ubožáci.Neumíte si asi jiným způsobem vydělat,tak proč to raději nezaobalit tak aby to pak ty lidi opakovali.Někteří to opravdu potřebují,to neříkám,ale u některých teda klobouk dolů když se setkají takzv. s pitomcem kterému to opravdu vyhovuje aby tu zkoušku opakoval.A proč taky ne že - točí se v tom statisíce.A hlavně vy jste komisaři z ůřádů vy by jste si mněli dát ruku na srdce a jestli opravdu Vy tak jezdíte bezchybně a nebo kolikrát vyhodíte někoho od zkoušek za takovou pitomost že to hlava nebere.A jak říkám,trasy na poslední jízdy jsou ,je sice více možností ale není jich zase tolik,záchytný bod odkud se vyjíždí při zkouškách je a je určitý okruh kam se dá jet,takže ty oblbuj někoho jiného laskavě.

Reaguj


Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

11.1.2010 16:20 vložil pepa008  IP: 81.92.155.173

Neudržím se a musím tu taky napsat. Jsou to skutečně nesmysly, dělám zkušebního komisaře a skutečně se trasy mění a když si přečtete zákon tak jízda není limitována 20-ti minutami, je to pouze "nejkratší čas jízdy", takže když někdo bude dělat drobné chyby, může si jej komisař klidně "otestovat" třeba 40-ti minutovou jízdou. Myslíte, že je dobré jezdit, když se učíte řídit, jen jednou trasou??? Určitě ne, vážený pane, když dostanete řidičský průkaz, nebudete rovněž jezdit stále stejnou trasu. Takže učitel se vás snaží - jak mu ukládá i zákon, vás připravit hlavně na toto - ne jen na zkoušku. Abyste dokázali řešit samostatně situace, které vám v provozu nastanou a abyste neohrožovali ostatní špatnými reakcemi atd.... Nerad bych ve chvíli, kdy vezu rodinu, potkal někoho, kdo jezdil pouze jednu trasu v AŠ a vyjede o dvě ulice jinam a bude z toho vykulenej tak, že do mně vrazí a když nezabije, třeba mi někoho zraní... Buďte rozumní. Řidičský průkaz každý mit nemusí a když už jej má, měl by být schopen neohrožovat ostatní, tak se podle toho učte. Já tvrdím, že hodin, které stanovuje zákon není zrovna mnoho (které v AŠ musíte odjet) a mnoho lidí jich potřebuje i dvakrát tolik a stejně (a to mi můžete věřit) neobsáhnete vše, co vás kdy potká. Ujišťuji vás, že většinou je problém v tom, když už se někdo v AŠ krom na testy učí i ustanovení zákona, tak má většinou problém to pak aplikovat v praxi - někdy je třeba i rychlé rozhodnutí.... Kdyby někteří žáci byli soudní a sebekritičtí, tak si sami před zkouškou připlatí jízdy aby se opravdu připravili na to, co je čeká..... Věřím, že bez důvodu vás žádný komisař "nevyhodí".

Reaguj


Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

2.6.2010 09:02 vložil Věra  IP: 93.99.142.204

Dobrý den, reaguji na příspěvek pepa008., Váš názor, že žádný komisař nikoho bezdůvodně nevyhodí, potom tedy nechápu proč když jsem se zeptala učitele autoškoly, kde jsem udělala chybu při jízdě - byla vyhozena, tak i on řekne, že neví, že vše bylo v pořádku a že žádné další jízdy nepotřebuji a můžu jít rovnou znovu ke zkouškám - divné že?

Reaguj


Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

11.1.2010 16:40 vložil Petr  IP: 90.177.57.13

Ivane...Vy ste fakt IVAN. O jedné strase by se dalo mluvit snad jen někde na vesnici. Nedovedu si představit, třeba u nás v Brně, že by komisař při zkouškách jezdil jen jednu trasu. Výjezdové místo je v Brně jen většinou jedno a to od autoškoly. Člověče, Vás by sem fakt nechtěl potkat v provozu někde mimo Vámi naučenou trasu!!!

Reaguj


Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

13.1.2010 09:46 vložil Rokba  IP: 81.201.48.209

Výborně, podařilo se ti najít Caps Lock. Pokud jde o obsah příspěvku, ten je zcela mimo, žiješ v bludech. Závěrečná zkouška musí trvat nejméně 30 minut. Nikoli nejvýše 20 minut. Za půl hodiny lze i v hustém provozu po městě ujet 15 km, to bohatě stačí na velmi nápaditou trasu, pokud ovšem nebydlíš někde ve vidlákově s jednou silnicí. Popravdě si myslím, že jsi pouze frustrovaný svým opakovaným neúspěchem u zkoušky. Doporučuji se nad sebou kriticky zamyslet a při příští zkoušce se vyvarovat hloupých chyb a pokud se to nepodaří, nehledat chybu ve svém okolí, ale za blbost nadávat jen sám sobě. Kdo není schopen sebereflexe, nemá totiž co dělat za volantem.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

5.8.2010 18:37 vložil Hanssi  IP: 90.178.127.74

Kluci tak už se domluvte jeden tvrdí že minimální doba závěrečné jízdy je 20 min. a druhý zase že 30 min. Vy už si ani nevidíte do pusy co říkáte a lžete do kapsy sami sobě... Tomu opravdu říkám výsměch... Dám příklad, moje přítelkyně bude dělat závěrečnou jízdu již po čtvrté a opravdu nevidím důvod proč??? Autoškoly a inspektoři se opravdu chovají poněkud zvláštním způsobem, trošku mi to připomíná HYENY. Každopádně se přikláním na stranu žáku kteří nemají na výběr...

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

6.8.2010 17:21 vložil Rokba  IP: 78.108.105.1

Víš co, Hanssi bojuj se svojí informační chudobou, nebuď líný, přečti si zákon 247/2000, paragraf 43 a budeš mít o délce zkoušky celkem jasno. To pak uvidíme, kdo se bude smát :) Přítelkyně dělá zkoušku počtvrté patrně proto, že třikráte udělala chybu.

Reaguj


Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

23.2.2010 04:14 vložil www  IP: 85.70.233.8

Přesně takto záv. jízdy probíhají unás,vyjíždí se z jednoho bodu a je několik (2-3) tras
z toho jedna suveréně nejoblíbenější.Instruktoři to vědí ,ale raději s vámi budou jezdit po všech čertech než po těchto trasách,poněvač neuděláte jízdy a oni vám nabídnou že si můžete připlatit další jízdy před opravnými jízdami.To je moje osobní zkušenost.

Reaguj


Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

23.2.2010 04:15 vložil www  IP: 85.70.233.8

Přesně takto záv. jízdy probíhají unás,vyjíždí se z jednoho bodu a je několik (2-3) tras
z toho jedna suveréně nejoblíbenější.Instruktoři to vědí ,ale raději s vámi budou jezdit po všech čertech než po těchto trasách,poněvač neuděláte jízdy a oni vám nabídnou že si můžete připlatit další jízdy před opravnými jízdami.To je moje osobní zkušenost.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

23.2.2010 10:44 vložil Rokba  IP: 81.201.48.209

Tvojí osobní zkušeností je pouze frustrace z neúspěchu. Kdyby tomu bylo tak, ja říkáš, určitě by se našla alespoň jedna autoškola, která by vycítila mezeru na trhu, nabídla by trénink "zkušebních tras" a tím by zašlapala konkurenci do země.... Ale obvinit z vlastního neúspěchu někoho jiného, to je velmi snadné...bohužel tak pravidelně činí zhruba 50 % české populace :(

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

24.2.2010 02:03 vložil www  IP: 85.70.233.8

Takže,to byla reakce na zde uveřejněný příspěvek o oblíbených trasách a moje zkušenost , že tak nějak podobně to funguje i u NÁS.Flustrace?Ano ,a zděšení z toho co se v tomto sektoru odehrává .A ta neviditelná ruka trhu?Proč místní atoškola
tyto trasy nerada trénuje ,no to přece zafunguje ta ruka trhu-zákazník neudělá jízdy tak se mu nabídnou příplatkové jízdy a je kšeft.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

24.2.2010 13:47 vložil Rokba  IP: 81.201.48.209

Ona je u vás jenom jedna autoškola, že si nemůžete vybrat? Když tedy znáte "oblíbené trasy", tak v čem je problém? On vás někdo nutí přikupovat jízdy? Neměla by vás autoškola naučit jezdit bezpečně všude, a ne jen po jedné trase? Co je to flustrace? A fakt si myslíte, že autoškola je dobrý kšeft?

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

24.2.2010 23:15 vložil pavel  IP: 81.0.253.29

Pokud si www opravdu myslí,že smyslem výcviku v autoškole je žáky naučit tupě projíždět "zkouškové trasy",tak nemá smysl v této debatě dále pokračovat.Ostatní mohou jen doufat,že až bude mít řidičák a opustí nacvičený okruh, tak že ho nepotkají...

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

25.2.2010 03:12 vložil www  IP: 85.70.233.8

No splést se může každý(ktomu zmaru) .Samozřejmně v okolí je několik autoškol (asi proto že je to tak špatný kšeft) .Za těch pár hodin (mimochodem,pro zajímavost - na jakém podkladě byl určen tento počet hodin) má autoškola naučit neřidiče který nikdy nesděl za volantem jezdit bezpečně "všude" ,když např. provoz z tramvajemi je ve vzdálenosti cca 90 km ?Nepsal jsem že má komisař jednu trasu ale 2-3 ztoho jednu nejvíce oblíbenou stačí pozorně číst.
<Když tedy znáte "oblíbené trasy", tak v čem je problém?>to mám chápat že mám překročit zákon a tyto trasy si jezdit sám tzv. načerno když instruktoři po nich jezdit nechtějí?
Moje reakce zde byla na podporu příspěvku Ivana, stím že mám podobné skušenosti

Reaguj


Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

15.1.2010 18:08 vložil pro Ivana  IP: 84.42.155.134

IVANE, zřejmě chceš naznačit, že je v zájmu učitele autoškoly, aby jsi zkoušku neudělal - k tomu ovšem nenacházím důvody, většina smluvních vztahů učitelů a autoškol je taková, že učitel se na zkoušku dostaví a poskytne vozidlo + svůj čas zcela zdarma či za symbolický poplatek (za který by jsi Ty ani nevylezl z postele, natož pak aby jsi nastartoval SVÉ auto s VLASTNÍM benzínem ve SVÉ nádrži...) A to že tě Tvůj učitel učí i v místech, na kterých zrovna neprobíhá zkouška, je v Tvém, Ivanově zájmu, neboť řídit budeš samostatně i jinde nežli se zamane komisaři (tímto zdravím pepu 008) A komisaře neobviňuj ze svých neúspěchů, na 99 % jsou v právu pokud vyletíš, to 1 % hold spadá do kategorie Force major.

Reaguj


Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

15.1.2010 18:15 vložil pro Ivana  IP: 84.42.155.134

IVANE, zřejmě chceš naznačit, že je v zájmu učitele autoškoly, aby jsi zkoušku neudělal - k tomu ovšem nenacházím důvody, většina smluvních vztahů učitelů a autoškol je taková, že učitel se na zkoušku dostaví a poskytne vozidlo + svůj čas zcela zdarma či za symbolický poplatek (za který by jsi Ty ani nevylezl z postele, natož pak aby jsi nastartoval SVÉ auto s VLASTNÍM benzínem ve SVÉ nádrži...) A to že tě Tvůj učitel učí i v místech, na kterých zrovna neprobíhá zkouška, je v Tvém, Ivanově zájmu, neboť řídit budeš samostatně i jinde nežli se zamane komisaři (tímto zdravím pepu 008) A komisaře neobviňuj ze svých neúspěchů, na 99 % jsou v právu pokud vyletíš, to 1 % hold spadá do kategorie Force major.

Reaguj


Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

21.1.2010 16:21 vložil řidička  IP: 88.102.185.136

máte pravdu, instruktoři nejsou učitelé, o pedagogických postupech nemají ani páru.Komisaři mají požadavky takové, jakoby po zkoušce měl dotyčný být profesionálem. Nevím,proč není zkouška uznána, když se uchazeč nadopouští přestupků, pouze je zákonitě pomalejší a bez zkušeností. Zkoušku mají šanci dostat vlastně jen ti, co před tím normálně jezdili bez řidičáku, protože to už teda umějí! Rozhodně se nepokoušejte dělat autoškolu v Jihlavě.Předem odsouzeno k neúspěchu!

Reaguj


Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

21.1.2010 17:46 vložil Petr  IP: 90.177.57.13

Řidičko...tohle je kvalitní názor...bože uvědomujete si, že auto, které nezvládáte je velice nebezpečná zbraň? Asi ne, protože pak by jste nemohla napsat takovej blábol. I začátečník se musí chovat na silnici jako prefesionál, který nemůže ohrožovat ostatní!!! Třeba ta pomalá jízda...ta je velice nebezpečná, ale vám přijde normální, že brzdíte ostatní a pak je jen vyprovokujete k agresivní jízdě. Na Jihlavu se jen vymlouváte...

Reaguj


Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

23.1.2010 18:02 vložil ppe  IP: 88.102.185.136

Zdá se, že Vás vyprovokuje k agresivitě i neškodný a celkem správný názor nějaké řidičky. Bože nás chraň před Vámi na silnici!!!

Reaguj


Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

25.1.2010 15:35 vložil Petr  IP: 90.177.57.13

TO ppe: agresivita a správný názor řidičky? Ježíííš chraň nás od Vás.

Reaguj


Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

25.1.2010 21:33 vložil pro ivanu  IP: 86.49.119.153

zajímavý názor, učitelé skutečně nemají (prakticky) žádné povinnosti studovat pedagogické postupy - ovšem jelikož jsou žáci nakonec schopni zkoušku složit (většinou) tak asi ví jak na to.... nebo se pletu ?

Reaguj


Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

22.3.2010 12:45 vložil pája  IP: 77.48.12.177

Kvalita výuky v autoškole nezávisí pouze v studiu pedagogických postupů. Upřednostňoval bych učitele autoškol ,kteří se odborně a poctivě přípravují na výuku.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

2.4.2010 22:33 vložil jana  IP: 88.101.110.222

Já měla přísného,ale spravedlivého komisaře a zkoušky jsem udělala na poprvé.Když jsem nastupovala do autokoly,tak jsem neuměla vůbec řídit.Je dobře když komisař nechá projít jen lidi co neudělají žádnou chybu protože to by pak bylo na silnici ještě vice nehod než je ted.Mě jen připadá,že řidíčák chce mít každý honem honem.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: CO UDĚLAT PŘED ZKOUŠKAMA !!!

2.9.2010 17:35 vložil Lea  IP: 83.240.52.45

S timto souhlasim, ja jsem delala jizdy na trikrat a vzdycky byly to drobnosti jakoze jsem se vritila do vedlejsiho pruhu, aniz bych se predtim podivala (coz je nebezpecna situace), pak jsem nedala prednost zprava (taky muze byt z toho nehoda) a zapominala jsem obcas na blinkry. coz je taky problem, protoze ridicu je mraky a pokud jedete a ostatni netusi, ze mate v umyslu menit smer nebo neco, tak se muze opet lehce stat nehoda. takze jsem jedine pro, aby komisari byli prisni, protoze pokud delate na silnici skolace chyby, tak za to nekdo muze zaplatit zivotem. a je to o to nebezpecnejsi, kdyz je cim dal tim vic aut na silnicich.

Reaguj


Autoškola ÚAMK - Střešovice

5.11.2009 14:58 vložil Jana  IP: 78.45.0.129

Dobry den,

nemate nekdo zkusenosti s touto autoskolou? Mam ji blizko bydliste a cena je velmi prijatelna. Ale na druhou stranu, abych nenaletela.

Dekuju za odpoved.

Jana

Reaguj


Re: Autoškola ÚAMK - Střešovice

29.11.2009 15:31 vložil Martina  IP: 83.208.135.16

Dobrý den, ráda bych se taky prosím zeptala, zda nemáte někdo zkušenosti s autoškolou JOZEF PÁTEK nebo ADUS nebo Ondřej Horázný???
ráda bych AŠ na Praze 3, ale neumím si poradit při výběru. děkuji

Reaguj


Re: Re: Autoškola ÚAMK - Střešovice

2.1.2010 21:46 vložil tada  IP: 109.112.71.19

Robil som AS u Ondreja Horazneho. Spokojnost, vsetkto v pohode,akurat na zaverecnych skuskach ma stvalo, ze sme museli prist do ucebne asi o 2 h skor a cakat a cakat a cakat ..., neviem ci nas chceli vystresovat :-).

Reaguj


trapne

19.10.2009 17:43 vložil Viktor  IP: 83.208.206.59

Jsem učitel autoškoly z Prahy a podotýkám, že o naší AŠ jsem se v diskuzi nedočetl. Ápeluji, na provozovatele stránek, aby diskuzi upravil tak, aby z toho nebyla reklamní tribuna a nebo naopak špinění nepohodlné konkurence jako doposud je to vrchol trapnosti a zesměšňuje nás to všechny. A pro ostatní kteří sem zaploudili zde se fakt nic hodnotného nedozvíte. Dejte na osobní zkušenost lidí, které znáte tohle jsou bláboly a jejich čtení je ztráta času. Doufám, že provozovatel stránek /pokud to vůbec čte/ a nejde mu jen o zpětné odkazy což předpokládám se zamyslí. Ahoj Viktor

Reaguj


Re: trapne

21.10.2009 17:58 vložil Petr  IP: 90.177.57.13

Plně s Vámi kolegou souhlasím. Jsem majitel jedné brněnské autoškoly a když to tady občas čtu, tak se musím smát. Otevřeně psané odkazy na konkrétní stránky a když vidím, že si třeba několik lidí chválí nějakou autoškolu a jejich pžízpěvky jsou psané ze stejné IP adresy, tak je to už do nebe volající...

Reaguj


Autoškola Jiří Buček

4.9.2009 15:34 vložil Petra  IP: 193.24.250.30

Dobrý den, máte někdo zkušenosti s autoškolou Jiří Buček? Doporučili byste mi ji? Děkuji.

Reaguj


autoškola Hamřík Jablonec n/N

24.8.2009 16:26 vložil Dana  IP: 93.99.117.83

Nedoporučuji autoškolu Hamřík Jablonec n/N. Nízská cena na úkor kvality výcviku + velmi neprofesionální chování instruktora.

Reaguj


Re: autoškola Hamřík Jablonec n/N

18.12.2009 09:25 vložil Jirka  IP: 78.102.243.56

u totálního střeva je to těžký měl by chodit pěšky a s doprovodem.Já jsem tam byl maximálně spokojený!!!

Reaguj


AŠ na Praze 4

29.7.2009 08:52 vložil Klára  IP: 78.45.7.199

Vyzkoušejte autoškolu

ATHOZ Plus www.auto-athoz.wz.cz.

Na Praze 4.
Jsou cenově velmi přijatelní, já musím říct, že na kondiční jízdy byli nejlevnější, co jsem viděla, a je tam moc sympatickej a rozumnej učitel, co má svatou trpělivost.
Já jsem byla s kondičníma jízdama nadmíru spokojená.

Maximální spokojenost !

Reaguj


Re: AŠ na Praze 4

17.8.2009 19:45 vložil Majka  IP: 89.102.14.39

Mate niekto skusenosti s autoškolou Dana Vítová?? stoji to 6500 kc zda sa mi to podozrivo malo

Reaguj


Re: Re: AŠ na Praze 4

18.8.2009 16:36 vložil Tea  IP: 194.108.223.234

Ahoj,

s danou aš nemám zkušenosti, ale doporučila bych určitě ABM autoškolu, která stojí kolem 8500 (mě stála ještě 8300), mají spoustu skvělých lektorů(já chodím k jinému než kamarádky a všechny tři jsme spokojené) a jsem s celou autoškolou spokojená - přístupem atd.

T.

Reaguj


Re: AŠ na Praze 4

26.8.2009 19:00 vložil Táňa  IP: 89.176.20.230

Do ABM NEDOPORUČUJI. Majitel je arogantni magor, nedává termíny zkoušek - čekte měsíc, 2 jak zbydete na konci. je to strašný a je známo že se tam normálně dělají zkoušky na podruhé, nepotřetí dokonce na po páté... vše platíte jak mourovatí, a nutí vas si kupovat jizdy navic... nikdy tam nechodte, co usetrite v zacatku kurzu na konci mega přeplatíte.... ano jsou tam dobří instruktoři, ale to ostatní... :-( je velmi smutné...

Reaguj


Vyber autoskoly v Praze

20.7.2009 11:09 vložil Ahn  IP: 88.146.79.163

Dobry den,
mate nekdo zkusenosti s autoskolami Bruck-Felicitaa ( http://autoskola.matrix.cz/ ) a Zlatnicka ( http://www.autoskolazlatnicka.cz/ )?
Potrebuji si do poloviny zari udelat ridicak, nemam vsak na doplaceni za rychlokurz; vybiram ted mezi temito dvema skolami.
Dekuji!

Reaguj


Re: Vyber autoskoly v Praze

25.2.2010 22:18 vložil Alice  IP: 193.86.155.202

Bruck - nejhorší na světě... neurotickej až sprostej instruktor, vzteklej, rukama si mlátí do kolen když něco není podle jeho představ... jsem ráda že po 4. hodině (hodina = u nich max. 35 minut) jsem to zabaila a šla jinam, kde jsem měla naprosto pohodovýho instruktora se kterým byla legrace a všechno v naprostý pohodě... Bruck nedoporučuju ani omylem.

Reaguj


Re: Re: Vyber autoskoly v Praze

1.3.2010 21:12 vložil Jana H.  IP: 89.176.35.236

Alice, napiš mi prosím kontakt na tu dobrou autoškolu, dcera už 2x neudělala závěrečné jízdy na Žižkově v Biskupcové, potřebovala bych pro ni sehnat nějakou lepší autoškolu, aby už to konečně dodělala.Moc děkuji
Jana

Reaguj


Re: Vyber autoskoly v Praze

30.7.2010 13:32 vložil Jakub  IP: 89.24.135.199

Zkušenosti mám negativní dost. Dělám sice A na motorku, ale stejně se o zkušenosti podělím. Instruktor příšerný, domlouvat si s ním termín je fakt o nervy, pořád nějaký kecy, no prostě hrůza, NEDOPORUČUJU. Čím levnější, tak tím horší prostě.
Za nejlepší školu v Praze považuji Autoškolu Ing. Horázný - www.ridicak.cz
Znám hodně lidí, co si jí nemužou vynachválit.

Reaguj


Autoskola Kriz v Praze - zkusenosti?

5.7.2009 00:48 vložil Peta  IP: 193.179.99.102

Mate nekdo zkusenosti konkretne s touto autoskolou http://www.autoskola-praha.cz/ ? Diky

Reaguj


Re: Autoskola Kriz v Praze - zkusenosti?

28.12.2009 22:20 vložil Jana  IP: 89.176.21.160

Sice už opožděně, ale přesto mi to nedá a musím reagovat. Tuhle autoškolu znám z doslechu a rozhodně nedoporučuju! Už třeba kvůli jednomu arogantnéímu učiteli, kterého zajmá akorát tak kdejaká ženská sukně než Váš výkon.

Spíše bych doooručila autoškolu Burián, sídlí také na Smíchovském nádraží a kontakt je 608 172 289. Doporučuji, super učitel, jezdí s novou Octávkou, bezva i komisař, zkoušky jsou pak v Berouně, takže je to i lehčí než v Praze.. Máte-li zájem

Reaguj


Re: Re: Autoskola Kriz v Praze - zkusenosti?

27.2.2010 18:10 vložil jo jo Burian  IP: 77.240.96.2

to je ten co spolu bráchou jeli v úplatkářské aféře.Ten je dobrej....určitě alespoń tak jak píše

Reaguj


AUTOŠKOLY BRNO

1.7.2009 13:40 vložil chaoozz  IP: 94.113.100.204

Ahoj lidi, mohli byste mi prosim poradit kam v brně do autoškoly? Nemáte zkušenosti třeba s autoškolou: Dalibor Petr nebo Slon. Klidně napište i kam nechodit ;) Moc děkuju

Reaguj


Re: AUTOŠKOLY BRNO

5.7.2009 01:31 vložil Prazan  IP: 193.179.99.102

V Brne zadne autoskoly nejsou protoze se tam jezdi na konskych povozech, nebot Moravane jsou ubozi vidlaci! :D

Reaguj


Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

5.7.2009 01:34 vložil Prazan  IP: 193.179.99.102

Omlouvam se za trapny zert, bohuzel Vam nemohu pomoci :)

Reaguj


Re: Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

4.8.2009 07:53 vložil Brňačka  IP: 83.240.29.18

Mám velmi špatné zkušenosti s autoškolou Boris Obst v Brně. Ceny na webových stránkách uvádějí neúplné, takže až vás přihlásí a zapíšou, tak zjistíte, že musíte ještě doplácet za první zkoušku a podobně.
Instruktoři jsou arogantní a dokonce při výuce i vulgární. Pořád vám opakují, že když neumíte jezdit, tak jste blbec. Když jsem se ohradila a pohrozila majiteli, že, pokud se přístup učitelů nezmění, odejdu, tak sice slíbil, že situaci bude řešit, ale nic neudělal. Když jsem se pak rozhodla z této autoškoly odejít, dělal mi majitel problémy a odmítal mi vydat doklady, abych se nemohla přihlásit jinam. Snažil se mě donutit, abych sdělila, do které autoškoly chci odejít, i když tuto informaci k ničemu nepotřebuje.
Stručně: výuka nekvalitní, chování hrozné a za to jim ještě platíte.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

25.8.2009 16:16 vložil misa  IP: 217.66.160.15

Tak to je pravda. bohužel.mam uplne stejne zkušenosti

Reaguj


Re: Re: Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

30.8.2009 12:29 vložil Pavla  IP: 83.240.75.94

já mám s autoškolou Borise Obsta dobré zkušenosti,ceny přijatelné,učitelé byli bezva,obecně učitelé autoškol mají svatozář,když zvládnou se žákama takový stresový situace..

Reaguj


Re: AUTOŠKOLY BRNO

14.8.2009 10:56 vložil Sylva  IP: 194.213.41.2

Rozhodně nechodit do autoškoly Slon. Na nejlevnější autoškolu v Brně si jen hrají, protože v ceně kurzu NENÍ závěrečná zkouška (takže + 700,-). lektoři nechodí včas na jízdy, během nich dělají dlouhé pauzy např. doma, v obchodech atd., takže celou hodinu a půl nikdy nejedete, krom toho jsou nevstřícní s otevírací dobou učebny. byla jsem svědkem toho, jak pomĺouvali žáky autoškoly. Prostě nebrat. :-)

Reaguj


Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

15.8.2009 00:34 vložil Rokba  IP: 81.201.48.209

Nejsem z Brna a tu autoškolu neznám, ale správní poplatek za zkoušku není součástí kurzovného téměř nikde. Nemá totiž s výukou a výcvikem v autoškole nic společného. Podobně byste si mohla stěžovat i na to, že v ceně autoškoly není lékařská prohlídka...

Reaguj


Re: Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

18.8.2009 15:27 vložil Majka  IP: 89.102.14.39

Mate niekto skusenosti s autoškolou Dana Vítová?? stoji to 6500 kc zda sa mi to podozrivo malo

Reaguj


Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

22.8.2009 11:58 vložil Pokec  IP: 90.177.57.13

Nejseš tak trochu blázen? Proč by měli mít v ceně autoškoly poplatek, kterej se platí státu. Tak už jen podle tohoto názoru by sem ti moc nevěřil co popisuješ. Autoškolu neznám, ale myslím si, že když si jdu dělat řidičák, tak si dopředu zjistím třeba tu otvíračku. Jen tak sem se podíval na net a našel sem hromadu levnějších autzoškol. Tihle mají v ceníku napsaný uplně všechno...tak se zamysly kde udělali soudruzi z NDR chybu...:-D

Reaguj


Re: AUTOŠKOLY BRNO

18.8.2009 19:17 vložil Marcela  IP: 82.100.60.4

Ahoj, určitě nedoporučuju autoškolu pana Navrátila (Hybešova ul, Brno). Katastorofální, vůlgární chování, prostě hnus :-(

Reaguj


Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

6.9.2009 16:37 vložil martin  IP: 84.42.228.98

testy

Reaguj


Re: Re: AUTOŠKOLY BRNO

8.10.2009 12:49 vložil Marčelína  IP: 62.245.124.80

Na Hybešově?? Tam žádný Navrátil není. Buď je Ing. Karel Navrátil na Václavské, nebo Miloš Navrátil v Žabovřeskách, tak nevím co jsi myslela?- Nebo je na Hybešově ještě úplně jiná autoškola. Co se týče autoškoly na Václavské, tak jsem zatím spokojená, jsem teprve v polovině a uvidíme co bude nebo nebude, jízdy bezva, instruktor je fajn, obdivuhodná je trpělivost při opakovaných chybách :o) Pokud ses někde setkala s vulgárním chováním, tak si to nesmíš nechat líbit, já bych se v takovém případě po neúspěšné žádosti o seriózní jednání ozvala majiteli.

Reaguj


Re: AUTOŠKOLY BRNO

30.9.2009 10:02 vložil Mirka  IP: 84.42.235.205

Musím říct, že s aoutoškolou Dalibor Petr nejsem vůbec spokojená. Jiné informace na netu a jiné osobně. Bylo pro mne důležité, aby se dalo jezdit i večer a přitom poslední jízdy plánovali v o půl 5 a někdy i dřív... Celkový přístup je divný a byla jsem hodně zklamaná. Ještě jsem nic nezaplatila, ale chci odejit, tak uvidím jestli to půjde. Mají tam totiž nějaký stornopoplatek 500,-, ale nevím za co, když jsem ještě ani v autě neseděla... tak uvidím!

Reaguj


zpanikařený komisař

24.6.2009 23:00 vložil Tom  IP: 84.42.169.82

Nedávno jsem dělal zkoušku z jízdy na motorce za hrozného lijáku, na silnici spousta vody, zastavil jsem na křižovatce, kde jsem dal přednost v jízdě několika autům, pomalu se rozjíždím do zatáčky vpravo, v které je navíc kluzký přechod pro chodce, snažím se zatočit řidítky a zároveň se mírně naklonit, cítím však že komisař za mnou mi v tom jaksi brání, nechápu co se děje, v panice otočím řízení na druhou stranu a skončím na protějším chodníku (vzhledem ke vjetí do protisměru docela nebezečný manévr). Kdybych byl zkušenější jezdec asi bych tomu dokázal zabránit a nezpanikařil, mám za sebou však jen těch několik hodin v autoškole, včetně jedné v dešti kde jsem se svým (podle mě velmi dobrým) instruktorem neměl jedinný!!! problém v podobné sitaci. Myslím že když komisař viděl že jsem nezkušený řidič, lekl se že nám to ujede na přechodu a chtěl mě zkorigovat řízení, čímž mě ale v dané situaci naprosto rozhodil. Takže si ted připlatim další jízdy a za měsícím jdu na opravné zkoušky, snad nebude pršet a dostanu jiného komisaře.

Reaguj


Re: zpanikařený komisař

24.6.2009 23:04 vložil tom  IP: 84.42.169.82

jo ještě jediný je jedno n ta čeština mi moc nejde asi tam bude i víc chyb

Reaguj


Re: Re: zpanikařený komisař

13.7.2009 21:45 vložil refo  IP: 217.66.160.4

Tome,
jsem učitel výcviku na motorce, a proto oceňuji tvůj rozbor celé situace. Myslím, že jsi vše správně pochopil a popsal (a proto se vlastně ani na nic neptáš). Většina komisařů za deště většinou ani nezkouší, a to co se ti přihodilo, byla sice typická městská situace, ale nejméně vítaná na závěrečné zkoušce s komisařem v zádech. Nic proti komisařům, ale většina (dle mých zkušeností) nemá praxi ve výuce žáků. Jen zkouší. Proto zřejmě ta panika. Přesto že jsi neuspěl, odhaduji, že na to máš. Přeji hodně zdaru příště a hlavně - každá zkušenost, kterou ve zdraví přežiješ, je dobrá!

Reaguj


Pomoc...

6.6.2009 07:01 vložil Blanka  IP: 89.24.234.220

Dobrý den,
prosím o pomoc s výběrem AŠ na Kladně. Uvažuji o StreetIllegal. Chtěla bych rychlokurz do tří týdnů. Četla jsem tady tolik negativních zkušeností na jiné AŠ a dopředu se bojím. Nejsem nejmladší a pro řidičák jsem se rozhodla až teď, kdy ho opravdu nutně potřebuji. Autem jsem již jezdila v minulosti leč bez ŘP a tak si myslím, že bych neměla problém kurz složit. Ovšem jsem starší a jaksi bych nesnesla hulvátské chování instruktora. Prosím může mi někdo podat info o této AŠ a nebo jiné v Kladně, kde by to bylo se slušným přístupem ke klientovi? Předem díky a klidně i na mail.
Blanka

Reaguj


Autoskola v Praze

14.6.2009 16:57 vložil Ivik  IP: 88.146.66.250

Ahoj, nemáte někdo zkušenost s autoškolou Ačko na Praze 4? Nebo nějakej tip na jinou dobrou autoškolu? Díky moc !

Reaguj


Re: Autoskola v Praze

17.6.2009 10:21 vložil Fefe  IP: 195.113.22.196

Autoskola Horazny na Zizkove je dobra.

Reaguj


Re: Re: Autoskola v Praze

18.6.2009 14:56 vložil Monika  IP: 88.101.110.222

Také autoškola Hlaváček na Praze 9 Černý Most je výborná.Dělala jsem tam řidičák.

Reaguj


Re: Pomoc...

10.7.2009 15:06 vložil Radka  IP: 85.160.26.3

Dobry den Blanko, delala jsem u nich ridicak na motorku...na auto uz mam leta. Pristup OK, ucitel klidas, i kdyz jsem mu prichystala obcas pekny vzruso :-)

Reaguj


Autoškola Likeš

2.6.2009 12:35 vložil Tonda  IP: 94.113.93.24

Chci si udělat řidičák skupinu B,rád bych znal vaše zkušenosti s touto autoškolou:Autoškola Lukeš Novodvorská 750 P-4.Díky všem

Reaguj


oceneni

27.5.2009 09:36 vložil speedy  IP: 217.64.1.191

Jsem spokojeny s autoskolou Bill z Bruntalu,za chvili budu koncit vycvik na CE a nemuzu si na pristup lektora vubec stezovat. Cena je odpovidajici,naucili me opravdu hodne a pritelkyne je rovnez stastna za vyber. Muzu Vam vsem jen doporucit- speedy.

Reaguj


Re: oceneni

1.9.2009 20:45 vložil Jarda  IP: 84.244.74.196

Mám úplně opačný názor.Moje žena vstoupila v této autoškole do kurzu sk.B.Kurz již měsíc běží a domluva ohledně jízd veškerá žádná.Instruktor se vymlouvá na domluvu s paní Bilovou a paní Bilová se vymlouvá,že musí sehnat instruktora,aby mohli najít nějakou skulinku v termínu.Prý nemají volná auta.Tak by mě docela zajímalo,proč bude 9.9.2009 otevřen další kurz pro sk.B.Přijde mi to minimálně zvláštní a začínám nabývat pocit,že s takovým přístupem už na cestě nemůže být bezpečno.Chvástají se ukončením zkoušek během 2-3měsíců a při tom počtu lidí na počet aut je to zcela nemožné,aby studenti odjezdili zaplacený počet jízd.

Reaguj


http://autoskola-mikaska.zde.cz/

21.5.2009 23:54 vložil Lukáš  IP: 77.93.201.26

Zdravím, máte někdo zkušenosti s touto autoškolou ( http://autoskola-mikaska.zde.cz/ ) v Berouně? Mají také velice nízké ceny: skupinu "B" za 6800Kč.

Reaguj


Re: http://autoskola-mikaska.zde.cz/

27.5.2009 12:24 vložil Jiřina Merglová  IP: 85.207.205.74

Ahoj, nízká cena nerozhoduje. Pokud hledáš autoškolu v Berouně, prohlédni si i jiné weby berounských autoškol.

Reaguj


Re: Re: http://autoskola-mikaska.zde.cz/

13.6.2009 17:55 vložil Petr  IP: 85.71.27.96

Pokud jsi se ještě nerozhodl kam tak v Berouně je spoustu autoškol.V autoškole Mikáska to dělala kámoška a prý to bylo v pohodě.Určitě se velkým obloukem vyhni autoškole 19 Jenčík a dcera,To je v okolí nejhorší autoškola,kde panuje bordel,chaos a arogance majitelů.Sám zkoušející komisař nám veřejně řekl,že jsme se přihlásili do špatné autoškoly a má pravdu je to fakt síla.Určitě tam nikdo nechoďte čau.

Reaguj


Re: Re: Re: http://autoskola-mikaska.zde.cz/

2.8.2009 17:49 vložil Kudera  IP: 81.201.48.26

Tahle autoškola se přihlásila i v Kladně. Provádějí výcvik strašně

Reaguj


Re: Re: Re: http://autoskola-mikaska.zde.cz/

13.5.2010 15:53 vložil Klára  IP: 88.103.20.253

Ahoj, souhlasím. Určitě ne Autoškola 19. Budeš dělat řidičák dlouho, může se ti jako mě stát, že se ti prostřídá několik instruktorů a nejen, že se nic nenaučíš, ale nakonec budeš muset odejít, abys řidičák vůbec v klidu udělala. Děs, jak dohadují termíny jízd - často odpadají bez valných důvodů a přehazují si člověka jak horký brambor. Určitě nedoporučuji!

Reaguj


Re: Re: http://autoskola-mikaska.zde.cz/

9.7.2009 08:55 vložil Stanley  IP: 195.113.197.181

Tak to ne,
cena není všechno a hlavně pozor na extrémě nízké ceny.
V Liberci byla autoškola MWO za 5.500 a jen lidi okradli,
pak to zkrachovalo a víte, jak to je s s.r.o.
Taky se vám může stát, že vám to půjde a v polovině výcviku vás pošlou na zkoušky, aby jste si to "zkusili"
Jo, jo, nějak vydělávat musí.

Reaguj


Prosím o zkušenost

19.5.2009 15:49 vložil Marie  IP: 86.49.118.53

Ahoj lidi,
chtěla bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s autoškolou ABM nebo AKT, nebo jestli by ste mi mohli nějakou doporučit v Praze.
Díky moc!

Reaguj


Re: Prosím o zkušenost

31.5.2009 19:46 vložil zUZKA  IP: 88.101.110.222

MOHU DOPORUČIT AUTOŠKOLA HLAVÁČEK PRAHA 9 ČERNÝ MOST.

Reaguj


Pozor na Krejčíka (Kladno)

26.4.2009 16:59 vložil Štěpa  IP: 90.177.39.59

Ja jsem delal autskolu v autoskole Krejcik Kladno.Behem devitimesicniho vycviku jsem mel pouze dvakrat jizdy (jednou 10 min a podruhe 15min).A když jsem se zeptal na zkoušky tam mi bylo řečeno:,,Uč se, uč se!!!´´.Konečně jsem se dostal ke zkouškám kde jsem vybouchl u jizd.Nedoporučuji tuto autoškolu....

Reaguj


Re: Pozor na Krejčíka (Kladno)-HANES jede

5.5.2009 15:19 vložil Orljonok  IP: 88.102.146.78

Dnes sem uspěšně složil řidičák testy na sto jizdy sice pokulhaly ale instruktor me podržel a komisař nakonec dal-autioškola Hanes moho doporučit

Reaguj


Re:Pozor na Krejčíka (Kladno)=DOPORUČUJI

19.9.2009 21:34 vložil Eliška  IP: 89.176.246.203

Já jsem v autoškole Krejčík byla velmi spokojená.Učitel výcviku byl velmi trpělivý.Odjela jsem všechny hodiny a není pravda že bych jezdila 10 min.Doporučuji všem.

Reaguj


Re: Re:Pozor na Krejčíka (Kladno)=DOPORUČUJI

21.8.2010 19:21 vložil Naďa  IP: 89.102.183.196

hmmm tak to máš asi pětky, co?

Reaguj


VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

24.4.2009 11:29 vložil Anna  IP: 194.212.153.87

Autoškolu AutoGlobal - V.Šlajs ( Šlajsová ) nedoporučuji v žádném případě.Vydají vám i tzv.Převodku - doklad o absolvování výcviku v plném rozsahu,přesto,že jste neabsolvovali naprosto žádnou teorii ani praxi.Super !!!??

Reaguj


Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

11.7.2009 20:03 vložil Martina  IP: 95.173.72.202

Souhlasím a navíc co vím, tak nám nedávají žádný průkaz řidiče během výcviku ... jenom v Plzni existuje víc než dost autoškol, které jsou o hodně lepší ...

Reaguj


Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

3.9.2009 16:11 vložil Pet  IP: 89.102.129.252

Bohužel i já jsem se nechala zapsat do autoškoly Autoglobal. Majitel p. Šlajs nereaguje na smsky ani nezvedá mobil, totéž platí i o sekretariátu, kde ani v pracovní době paní Šlajsová zřejmě není, neboť se nikam nedovoláte. Domluvit si tedy další hodinu jízdy-Velký problém! Neochota !! S námi jako se zákazníkama PLATÍCIMI pohrdá !!!
Kurz už "dělám" víc jak tři měsíce, ale nemám odjeto ani polovinu jízd. Domluva žádná................. Pokud si chcete udělat řidičák, tak se Autoglobalu vyhněte velikou obklikou !!!

Reaguj


Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

4.9.2009 09:49 vložil NO COMENT  IP: 82.142.109.100

Ahoj, já jsem také u autoškoly AutoGloval zapsaná už asi 4 měsíce a mám odjeté tři jízdy, teorie u nich probíhá tak, že Vám pustí video a to je vše.
rozmezí mezi jízdami mám asi tak 2 měsíce, jestli chcete vyhodit peníze jen tak, jděte do Autoglobalu.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

7.9.2009 12:44 vložil Petra  IP: 194.108.165.246

ahoj, už jsem zde jednou přispívala... koukám, že se v této autoškole nic nezměnilo... zajímalo by mě, zda-li se vám dostává správného počtu hodin - ze zákona jich má být 28 - tj. 28 x 45 minut... z vlastní zkušenosti vím, že jich byla polovina... po odjetí 1 hodiny byly zaškrtnuty 2 políčka... 14x2=28...
došlo to tak daleko, že jsem podala na tuto autoškolu stížnost...

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

16.9.2009 13:09 vložil Carin  IP: 89.102.129.252

A jak dopadla stížnost? Měla nějaký úspěch? A co závěrečná zkouška? Udělala si jí Petro?

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

16.9.2009 15:17 vložil Rokba  IP: 85.71.146.22

A otázka zní, podepisovala jste jim Petro výkaz hodin, i když neodpovídal zkutečnosti? Ona totiž většina nepoctivých autškol přežívá hlavně díky tomu, že jim na to okrádání žáci přistoupí. Přitom stačilo říct "Nepodepíšu 2 hodiny, když jsem jela jen jednu..."

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

16.9.2009 15:21 vložil Rokba  IP: 85.71.146.22

jé, omlouvám se za zkutečnost, má být samozřejmě skutečnost :) Mea maxima culpa.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

21.9.2009 10:27 vložil Petra  IP: 194.108.165.246

samozřejmě jsem "dojela" na svou blbost, neznalost... kdybych se podívala např. na tyhle stránky..... nenapadlo by mě, že to co je dané zákonem se nedodržuje... na začátku jsem se v autoškole zeptala, kolik má být celkem odjeto hodin a bylo mi řečeno, že 14... což x 2 odpovídá 28 hodinám daným zákonem... nepodepsala, můj podpis byl "zfalšován"...

--- ke stížnosti - jsem ráda, že jsem se odhodlala a podala ji!

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

21.9.2009 10:30 vložil Petra  IP: 194.108.165.246

zkoušky jsem udělala...

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

21.9.2009 14:42 vložil Andy  IP: 89.102.129.252

Petro, zkoušky jsi udělala na poprvé? Já mám z toho docela vítr. A byla jsi na zkouškách v Přešticích? Díky, pa Andy

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

23.9.2009 11:15 vložil Petra  IP: 194.108.165.246

Andy, zkoušky jsem dělala v Plzni. Udělala jsem je napodruhé... strach má každý... testy se naučíš a při jízdách se snaž být v klidu, jak jen to půjde... hlavně nezmatkovat.. v klidu se rozjeď, pozor na přednosti zprava.. držím palce!!!

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

23.9.2009 20:00 vložil Andy  IP: 89.102.129.252

Moc děkuji za podporu:-). Za týden už budu mít závěrečky, takže je docela fofr. Pak dám vědět, jak jsem dopadla. To štěstí budu potřebovat :-). Měj se hezky

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

24.9.2009 13:13 vložil Petra  IP: 194.108.165.246

:-) Určitě se potom ozvi, jak jsi dopadla. Kapka štěstí se hodí vždycky:) bude to ok!

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

24.9.2009 15:51 vložil Andy  IP: 89.102.129.252

Děkuji :-), ještě mi čeká jízda, ozvu se. Pa

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

8.10.2009 19:04 vložil Andy  IP: 89.102.129.252

Tak jsem autoškolu zvládla !! A teď abych se ještě naučila parkovat :-( a pořádně jezdit.

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

9.10.2009 08:57 vložil Petra  IP: 194.108.165.246

Tak to ti moc gratuluju!!! :-) a teď už jenom jezdit, jezdit, jezdit... joo, parkování... :-)

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

14.10.2009 19:54 vložil Andy  IP: 89.102.129.252

Dík Petro :-). Parkování mi nejde, musím fakt jít alespoň na nějakou delší dobu trénovat!! A jak tobě to jde??

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VAROVÁNÍ před AutoGlobal - V.Šlajs

20.10.2009 16:47 vložil Petra  IP: 194.108.165.246

není zač:-) noo, ze začátku jsem parkovala jen tam, kde nikdo nebyl.. dneska už je to podstatně lepší, ale je fakt, že někdy hledám volný flek... mám totiž tu výhodu/nevýhodu, že před barákem zaparkuji vždycky, takže nejsem trénovaná z parkovišť nebo okolních silnic kupříkladu na Lochotíně:-) takže stále trénuju:-)

Reaguj


autoškoly Rožnov p. R.

14.4.2009 09:58 vložil Evicka  IP: 213.194.221.40

Zdravím všechny. Shodou okolností jsem měla možnost porovnat dvě rožnovské autoškoly - já a moje kamarádka jsme totiz dělaly AŠ zhruba ve stejném období (zima 2008-2009)- já v AŠ Tkáč a kamarádka v AŠ Polčák. Obě stály 8500,-, takže na první pohled žádný rozdíl. O AŠ Polčák byl daleko větší zájem, nejbližší termín byl asi za dva měsíce. U AŠ Tkáč nástup prakticky ihned. Člověk by řekl, že ten Polčák bude asi vážně dobrý. Nicméně ukázalo se: u AŠ Tkáč bylo za uvedenou cenu 14 jízd po hodině a půl, u AŠ Polčák jen 12 jízd. Celková doba AŠ a také doba mezi jednotlivými jízdami byla u Polčáka daleko delší. Pan Tkáč poctivě sepisoval odjezděné hodiny do záznamové kartičky, navíc jsme před každou jízdou museli podepsat další doklad pro něj. U Polčáka ani nevěděli, jak takové kartičky vypadají a žádný podpis po nich nikdo nechtěl. Při neúspěchu u zkoušky nebyl u Tkáče problém v nejbližší době tuto zkoušku opakovat, u Polčáka to stálo čas, nervy i peníze (paní Polčáková si (mimo poplatku MÚ) účtovala další peníze za strávený čas u opakované zkoušky). Pan Tkáč již další finance nežádal. Mimochodem, jedna jízda navíc stála u Tkáče 500,- kč a u Polčáka 600,- A nakonec musím pochválit opravdu lidský a tolerantní přístup pana Tkáče. Zdraví Evička :)

Reaguj


Kvarta

10.4.2009 12:36 vložil Veronika  IP: 62.24.78.216

Máte někdo zkušenosti s touto pražskou autoškolou?

Reaguj


Autoškola Radek Pasecký

6.4.2009 23:51 vložil Pecet  IP: 94.113.90.156

Autoškola Radek Pasecký
Ahoj, poradí někdo jestli je tato autoškola dobrá? Nebo poradí někdo s výběrem autoškoly v Praze? Díky moc

Reaguj


Re: Autoškola Radek Pasecký

9.4.2009 21:58 vložil Ann  IP: 83.208.89.54

Autoškola 7 na Praze 4 Lhotce :)

Reaguj


Autoškola Št'astný

20.3.2009 15:08 vložil Hany  IP: 83.208.89.54

Ahoj všem, kdo vybíráte autoškolu, nedoporučuji autoškolu Št'astný na Praze 6, ve svém okolí má dost příznivců a sám se vychválí až nad mraky, ale při jízdách je nervní, pobrukuje si, nadává, znervoznuje a většinu času máte pocit, že vy to auto vlastně neřídíte.
Pokud od autoškoly očekáváte vstřícnost a po zkouškách pocit, že opravdu něco umíte a ne, že se cítíte jako největší debil na světě, tak tam nechod'te!
Já bohužel až dnes vím, že chyba nebyla ve mně a další zkoušky u jiné autoškoly snad budou v pohodě, jen zaplatím cca o 5 tis. víc :(

Reaguj


Re: Autoškola Št'astný

20.8.2009 19:24 vložil Kundrát  IP: 88.100.250.95

Já mám s touto autoškolou naopak nejlepší zkušenosi. Dělala tu řidičák má matka, sestra i já.

Reaguj


Vlídná autoškola Plzeň

18.3.2009 10:20 vložil Mišule  IP: 90.177.225.185

Ráda bych se podělila o zkušenosti s touto Plzeňskou autoškolou.Výcvik probíhal podle mých časových možností , obdržela jsem všechny předepsané hodiny a instruktoři opravdu naprosto v pohodě.Tuto autoškolu mohu jen vřele doporučit.

Reaguj


hledam

23.2.2009 13:04 vložil Niki  IP: 79.239.196.181

Zdravim vsechny,
rada bych se Vas zeptala, jestli nekdo nemate zkusenosti s brnenskou Autoskolou Boris Obst.
Budu u nich delat rychlokurz, protoze je to jedna z mala skol, ktera to nabizi.
Predem Vam vsem moc diky za odpovedi.
Hezky den preje
Niki

Reaguj


výborná autoškola Praha 8, Jan Polter

18.2.2009 18:13 vložil Alena  IP: 82.208.57.182

taky je odkaz na webovky:
http://www.autoskola.servis.cz/

Reaguj


Re: výborná autoškola Praha 8, Jan Polter

19.2.2009 13:37 vložil REKLAMNÍ AGENTURA  IP: 94.74.201.81

hodně průhledná a levná reklama.........

Reaguj


Re: Re: výborná autoškola Praha 8, Jan Polter

19.2.2009 16:32 vložil Alena  IP: 213.220.252.121

Jasně že je to i reklama, ale to nic nemění na tom, že sem tenhle příspěvek ze zkušeností s autoškolou PATŘÍ. Když tady někdo popisuje negativní zkušenost s autoškolou tak nevidím sebemenší důvod nepsat o jiné pravý opak.Třeba to zrovna někomu ,kdo nechce" naletět "na špatnou autoškolu pomůže. to je vše..:)

Reaguj


Re: Re: Re: výborná autoškola Praha 8, Jan Polter

25.6.2010 19:26 vložil Reklama pokračuje  IP: 193.179.106.120

Mně teda tato autoškola dobra nepřijde. 25 let praxe neni moc znat. Nemela jsem pocit, ze pan Polter chce, aby zkousky jeho zaci zvladli napoprve. Akorat zaky vystresoval, neuklidnil. A o nevhodnych poznamkach k zenskemu pohlavi nemluve.

Reaguj


výborná autoškola na Praze 8,Jan Polter

18.2.2009 18:06 vložil Alena Musilová  IP: 82.208.57.182

Jestli někdo narazil na perfektní autoškolu tak jsem to byla já. Ať se to týká teoretické výuky nebo praktické vše je tady na jedničku. Myslím , že při mém prvním usednutí za volant jsem nevěděla ani jak se jmenuju, takže jsem čekala jen, aby na mě nezačal ještě učitel křičet, jako to bývá jinde, protože bych to určitě vzdala. Ale to se opravdu nestalo. Naopak jeho výuka je jasná, srozumitelná a hlavně klidná, takže se dostanete až na úspěšný konec , a to hlavně bez nervů. Myslím, že by se moje zkušenost mohla leckterému "nervákovi "hodit. Jezdí po celé Praze, takže se naučíte jezdit opravdu v provozu.

Reaguj


Pozor

8.2.2009 18:12 vložil Sandra  IP: 85.70.207.52

Z vlastní zkušenosti můžu poradit jen to, že na výběru autoškoly nejde šetřit jenom penězi, ale i časem. Absolvuju autoškolu, ve které jsem neměla ani jednu hodinu teorie, pouze jízdy a to mnohdy o odstupu až 5 týdnů! V pátek mě čekají zkoušky, pravidla provozu zvládám tak max. na papíře, instruktor po mě při každě chybě křičí. Takže jsem zvědavá, jak to dopadne. Už to chci mít za sebou, ale můžu říct jen jedno. Tato autoškola mě připraví max. tak na ježdění z vesnice do vesnice, na provoz ve větším městě si ještě dlouho netroufnu.
Moje rada: poschánějte si raděj víc informací z různých zdrojů.

Reaguj


Re: Pozor

13.2.2009 19:19 vložil Katka  IP: 88.101.110.222

Můžeš napsat o jakou jde autoškolu?

Reaguj


autoškola

3.2.2009 17:51 vložil Lukáš  IP: 212.111.4.134

Dávejte si pozor na levné autoškoly,protože ojebávají jak něco....A protože nejste naježdění tak na vás vydělají.Zaplatil jsem 6000Kč a už dělám zkoušku po 3... A pořád jěště nevím jak dopadnu.Radši si připlatte aby ste byli dobrými řidiči než mít nervy dělat to několikrat.A stejně se vám to ještě prodraží.Mělo by se to více kontrolovat.Autoškoly jsou dneska děs...

Reaguj


Re: autoškola

20.3.2009 15:22 vložil Ann  IP: 83.208.89.54

Taky si myslím, měla by chodit i namátková komise do autoškol a účastnit se výcviku.

Reaguj


Vysvětlení nejasností, autoškola

1.2.2009 22:55 vložil Martin Farář  IP: 88.101.167.98

Dobrý den,

Na úvod dodám, že pracuji v autoškole a nesnažím se takto získat levnou reklamu, ale pouze předat pár rad a zkušeností z oboru.

Teď prosím o pozornost budoucí žadatele o řidičské oprávnění nebo ty, kteří již autoškolu dělají.

1) V několika příspěvcích jsem se dočetl, že místo předepsaných X hodin se odjezdilo jen Y hodin, a že to člověk neodjezdil a zjistil to až po zkoušce atd.
Vážení, předpis kolik hodin teorie a jízdy určuje zákon č. 247/2000 v pozdějším znění. Zde si může každý velmi jednoduše zjistit, kolik hodin má jízdní výcvik nebo teoretická příprava. Aby k podobnému nešvaru, výše popsanému "nedorozumění" nedošlo, zahajuje se každý výcvik tím, že vám v autoškole vysvětlí, co máte odjezdit, co se budete učit apod. Také by vám měli jasně sdělit, jakou cenu za toto vše zaplatíte. Důležitý je ceník autoškoly. Pokud je ceník aktuální, na to pozor, nechte si klidně cenu zapsat na zmíněnou průkazku a podepsat zástupcem autoškoly (jedna z možností pro absolutní nedůvěřivce, lze přijít na moře jiných způsobů). Za zkoušku se platí podle zákona poplatek 700Kč za první zkoušku (opravné zkoušky se platí v závislosti na počtu skupin a neúspěšných dílčích zkoušek). Tento poplatek nemá s autoškolou nic společného, ovšem každý kdo se připravuje na zkoušku řádně, ví, že tyto peníze musí zaplatit. Poplatek, ať už ve formě kupónu nebo dokladu z magistrátu (obecního úřadu), slouží sám o sobě jako doklad. Autoškola vám jej po skončení (nebo v průběhu) zkoušky vydá zpět. Pokud autoškola účtuje dodatečné peníze za provedenou jakékoliv zkoušky, opět byste s touto cenou měli být seznámení na zahajovací hodině nebo minimálně musí být uvedena v ceníku služeb autoškoly a autoškola se bude odkazovat na platný ceník.

2) Dále se zde vyskytuje, " že mi autoškola říká, že jsem měl(a) odježděno přesně podle zákona daný počet jízd a nebyla to pravda". Každý by měl vědět, že průkazka žáka autoškoly je v průběhu výuky a výcviku žáka, který ji uchová u sebe a nosí ji na každou hodinu a po ukončení výuky a výcviku odevzdá autoškole. Když jdu na jízdu, klidně se podívám, kolikátou jízdu mám v průkazce zapsanou a pak se po skončení jízdy podívám, co mi do průkazky instruktor zapsal. Jestliže nesouhlasí nový zápis se skutečností, opět se můžete ohradit proti špatnému zápisu. Přece každý ví, v kolik hodin výuková hodina začala a v kolik hodin skončila. 1h vyučovací = 45min, 2h = 90min. Za 1 den, maximálně 2 vyučovací hodiny.
Jestliže se v autoškole dopustí podle vás nevhodného jednání nebo chování, klidně se zeptejte zde, ale vaše první kroky povedou do autoškoly, kde požadujte vysvětlení.

Nechci tímto návodem nikoho urazit, jen chci předejít jednání, které se v příspěvcích zmiňuje. Chcete-li se na něco zeptat, nebojte se mi napsat na email, nebo zavolat.

Reaguj


Re: Vysvětlení nejasností, autoškola

22.4.2009 12:15 vložil jhkhjkhglků hkhkk,ůlk   IP: 195.47.51.90

hj,nm,nm,mnmn,m,n,mmn,b,mnb,

Reaguj


Prosím o zkušenost

27.12.2008 16:47 vložil Katka  IP: 88.101.110.222

Ahoj lidi.Dělal někdo z vás řidičák v autoškole hlaváček na Praze 9?Máte s ní nějaké zkušenosti?Děkuji za odpověď.

Reaguj


http://www.autoskola-stod.cz/

6.12.2008 12:01 vložil adam  IP: 85.71.115.31

Já jsem dělal autoškolu zde http://www.autoskola-stod.cz/
Bylo to v pohodě.
Mohu jen doporučit.

Reaguj


Re: http://www.autoskola-stod.cz/

6.12.2008 12:06 vložil tom  IP: 85.71.115.31

Jo,taky jsem ji dělal ve Stodě.
A dobrý.
<a href="http://www.autoskola-stod.cz/cenik.html">autoškola-stod</a>

Reaguj


Re: Re: http://www.autoskola-stod.cz/

5.1.2009 13:08 vložil tea  IP: 194.108.223.234

no, to si právě říkám - luxusní stránky, vaše reference, cena extra levná....co víc si přát.... aby to bylo v Praze.... je to pak prostě rozdíl - v Praze je větší konkurence a pak ty ceny asi opravdu šplhají nahoru, nebo opravdu kvalita dolů :(... pořád hledám, Vojtíšek mě zaujal - ale je pravda, že kdo ví, jak je to s testama na konci.... bydlím ve Vršovicích, autoškol je tu hodně, s rozdílama čtyř tisíc (8-12 tisíc) a fakt nevím no.... všem v hledání hodně štěstí :)

Reaguj


Re: Re: Re: http://www.autoskola-stod.cz/

5.1.2009 13:11 vložil Tea  IP: 194.108.223.234

... no, přidávám svůj email, kdyby chtěl někdo reagovat přímo...

Reaguj


Re: Re: http://www.autoskola-stod.cz/

26.3.2009 22:37 vložil hihi  IP: 90.176.116.118

jasně autoškola ve stodě ale nebuď černej nebo mrzák , řidičák ti daj když ho řádně zaplatíš a pak budeš čumět.........

Reaguj


závěrečky

20.11.2008 17:37 vložil Milča  IP: 85.13.72.246

Nejsem spokojená s autoškolou Porkert v Kladně. I když jsem se na zkoušky necítila, učitel mi řekl ať to zkusím, stálo mne to akorát hrozné nervy a stejně jsem jízdy neudělala. Nevěřila jsem si. A to jsem se ptala jestli si nemám připlatit jízdy.

Reaguj


Re: závěrečky

21.8.2010 19:12 vložil Naďa  IP: 89.102.183.196

Však ti jen řekl, ať to zkusíš. Nenutil tě tam ani ti nedal ultimátum (alespoň o tom nepíšeš), tak to rozhodnutí bylo jen a jen na tobě. Myslím, že drtivá většina lidí má před závěrečnýma a v jejich den šílené nervy a nevěří si.

Reaguj


zklamání

10.11.2008 12:26 vložil Petra  IP: 159.50.101.9

ahoj všem,
nedávno jsem absolvovala kurzy v autoškole Dufek na Praze 4, byla jsem velice šokovaná jejich jednáním
mají pouze jednu paní instruktorku, která je velmi milá, to je asi jediné pozitivum této autoškoly
autoškola stoji 9500, na začátku jsem byla informována, že pak budu ještě platit 700 Kč, popl. magistrátu, měla jsem mít 26 jízd a dvě hodiny na trenažeru
realita: měla jsem 20 jízd, když jsem se ozvala, bylo mi řečeno, že se pletu, tak jsem argumentovala, že si vše pečlivě vedu, ale i tak jsem neuspěla,
tzn. že 6 hodin jim jde do kapsy?!, pak jsem se dozvěděla, že jim mám dát 1200 za závěrečné zkoušky, taky dost změna oproti ústní domluvě, na žádnou z plateb jsem nikdy nedostala doklad i přesto, že jsem si o něj řekla, bylo mi řečeno, že jej dostnu později, takže jsem panu Dufkovi dala prostě jen na dobré slovo 10.700Kč.
hrozně jsem se bála, že mě nenechají udělat zkoušky, když jsem se ozvala, ale... byla jsem tak našprtaná, že testy jsem měla za 49 bodů a jízdy i přesto, že mě dali do jiného vozu s jiným instruktorem bez chyby, takže jsem prošla, ale co je toto za jednání....
proč 1200Kč místo 700 Kč, a proč vše bez dokladu?!

Reaguj


Re: zklamání

10.11.2008 12:36 vložil Olga  IP: 159.50.101.9

jojo lidičky je to tak

Reaguj


Re: zklamání

10.11.2008 13:53 vložil Karel  IP: 159.50.101.9

..to jsi teda docela odvážná si na ně stěžovat už v době kdy jsi neměla zkoušky za sebou, ale je to dobře

Reaguj


Re: zklamání

10.11.2008 17:25 vložil učitel  IP: 194.228.5.123

Všechny poplatky které bude po Vás autoškola požadovat by jste měla znát předem. Bohužel bývá někdy praxe jiná a proto když se podíváte na levou stranu vašeho monitoru uvidíte anketu podle čeho si vybírat autoškolu. Ta skutečnost, že jste neabsolvovala všechny výcvikové jízdy tak jak předepisuje zákon je chyba a autoškola by Vám měla na požádání doložit počet těchto jízd (průkazka a vozové listy). Pokud Vám na Vaši platbu odmítli vydat doklad můžete informovat místně příslušný finanční úřad. No a na závěr, přistavení jiného vozu k závěrečným zkouškám než na jakém jste prováděla výcvik je neseriozní a určitě tuto autoškolu nedoporučíte svým známým........

Reaguj


Re: zklamání

18.11.2008 15:09 vložil Hanka  IP: 89.102.248.38

Můžu říct, že jsem na tom celkem podobně. Autoškolu jsem zacala delat na jare zacatkem mesice duben. Jelikoz pan majitel Tichy udajne onemocnel na zada, tak za nej jezdil pouze jeden ucitel kdyz zrovna mohl. Nyni je listopad, autoskolu stale nemam, pan Tichy prisel o licenci, takze i kdybych si stezovala, vice udelat nemohou, nez mu tu licenci vzit. Nicmene jezdi a nabira dalsi lidi. Opravdu nechapu. Behem tech 8 mesicu mi zrusil nekolikrat jizdy az kdyz jsem cekala na danem miste, jelikoz mam dite, musela jsem si zajistit hlidani a nyni jsem v 8.mesici, takze se mi jezdilo opravdu skvele. Minuly tyden jsem mela zaverecne zkousky, testy jsem dala, techniskou taky, jizdy ne. Bodejd, kdyz jsem jezdila snad jednou za mesic. Mam nervy v kyblu, co me to stalo volani, casu, nervu..

Reaguj


Re: Re: zklamání

19.11.2008 12:20 vložil noninka  IP: 217.196.208.126

tak tady teda upřímně soucítím, já chodím teda do autoškoly k panu Stařinskému a od něj jsem jednou o panu Tichém slyšela i o tom, že přišel o učitelák....jako všem bych vám nejradši doporučila moji autoškolu.. autoškola Stařinský, Chýlek..je to ve Studénce takže spíše pro okolí...určitě jedna z nejlepších autoškol, strašně mě to tam baví a o kvalitě není pochyb

Reaguj


Re: Re: Re: zklamání

4.6.2009 20:10 vložil Dejv  IP: 193.179.143.242

Dobrý den, mohu se zeptat kde se nacházela budova ve které se vyučovalo? Je to někde v Butovicích ale netuším kde, dík za odpověd

Reaguj


Re: Re: Re: Re:

10.2.2010 18:37 vložil zdenek  IP: 217.196.212.18

Mělo by to bejt jak je holič pokud víš teda kde je:-)..pokud ne ozvi se mi na email řeknu ti podrobně čaw

Reaguj


Řidičák

13.4.2010 19:02 vložil Lukas  IP: 217.196.212.18

dobrý den chtěl bych se zeptat jestli se dělá řidičák na podzim (na pionyra do 50ccm) v říjnu mám 15let.děkuji Lukáš

Reaguj


Re: Řidičák

14.4.2010 22:11 vložil pavel  IP: 81.0.253.29

Získat řidičské oprávnění na motocykl v říjnu by ještě neměl být problém.Určitě by však bylo dobré zahájit výcvik již např.koncem prázdnin či začátkem září,aby především jízdy ještě proběhly za dobrého počasí.Najít chvíli slušnějších povětrnostních podmínek na vykonání praktické části závěrečné zkoušky by se mohlo v říjnu ještě podařit.

Reaguj


Re: zklamání

23.5.2009 20:03 vložil Daniel  IP: 88.103.26.228

Ahoj. Zrovna si hledam autoskolu. Moc dik za info, aspon vim, kam nemam jit. ;)

Reaguj


Re: zklamání

13.7.2009 12:04 vložil jiran  IP: 88.101.243.40

to že neodjezdiš všechny jízdy je všude samozřejmost já jim mel 15 abych s tihl první datum zkousky po 18. narozeninách tak se to dela a já byl rad odjezdit 26 jízd muže chtít jen magor nebo člověk co neumí řídit ale v tom případě nemá jezdit.. (na interpunkci kašlu ;-))

Reaguj


Re: Re: zklamání

9.8.2009 19:56 vložil maroola  IP: 88.101.22.61

Odjezdit 26 jízd nemusí třeba takový frajer jako ty, který řídit umí, ale ostatní v té autoškole jsou právě proto, aby se řídit naučili.

Reaguj


Re: Re: zklamání

19.8.2009 16:16 vložil Bob  IP: 88.103.76.124

Doufám, že blba jako jsi ty nepotkám na silnici, ať už v autě, na kole nebo pěšky. Nech si odsát hormony, puberťáku, tobě bych ty papíry nedal asi ani po 38 narozeninách :-(

Reaguj


Nevím si rady

10.11.2008 11:07 vložil Zuzka  IP: 81.201.60.162

Většina z Vás kdo sem píšete už máte řidičáky v kapse. Já si nevím rady z výběrem autoškoly. Chtěla jsem do autoglobalu, ale četla jsem tu od pár lidí, že to není zrovna dobrá volba. Teď jsem našla autoškolu Sládek! Prosím poradíte mi?? Děkuji

Reaguj


Autoškola A+J, Plzeň, Alena a Jan Fránovi

27.10.2008 13:08 vložil Jiří K.  IP: 89.102.243.71

Tak ... dneska jsem úspěšně dokončil autoškolu (sk. B) v autoškole A+J, Alena a Jan Fránovi (http://autoskola-aj.cz/) v Plzni. A píšu to sem proto, že můžu jedině doporučit.

- Výcvik mě stál 6200 Kč (+ 700,- zkoušky)
- Absolvoval jsem všechny povinné jízdy, vše bylo průběžně zanášeno do průkazu
- Nikdy jsem nebyl nespokojen s úrovní jízdy či teorie
- Jízdy i teorii bylo pokaždé možno naplánovat dle času a zájmu, výuka teorie probíhala v malé skupině 4 lidí
- Instruktoři (p. Švamberk, p. Kohout) vždy naprosto v klidu a pohodě, vždy přijeli včas, nikdy mě nenechali čekat déle jak 5 minut
- Od autoškoly jsem samozřejmě dostal veškeré učební materiály
- Začal jsem 16. září a zkoušky jsem dělal dnes, tudíž žádné zbytečné průtahy
- Veškerá komunikace byla vstřícná, veškeré dotazy vysvětleny
- Jediné negativní jednání ze strany autoškoly bylo když před zkouškou majitel AŠ poslal (poněkud ostřeji) domů jednoho z žáků. Nicméně i to se dá ospravedlnit - neměl peníze o kterých věděl že je musí zaplatit v tomto posledním termínu

Takže ještě jednou doporučuji a přidávám se k hlasu "levná nemusí být špatná".

Reaguj


DPO

10.10.2008 18:11 vložil :-)  IP: 195.113.148.90

Jako spokojená žačka autoškoly DPO Ostrava můžu všem doporučit. Všechno, co potřebujete se dozvídáte hned na prvních hodinách kvalitní výuky bohatě využívající moderních technologií.
Částku můžete hradit ve splátkách a dobu studia si individuálně prodloužit či zkrátit. Plán jízd je také docela variabilní - od 6.10 ráno někdy až do 19.00 na Fabiích či Felíciích.
Cena 7.700 (pro studenty 7.200) se mi zdá poměrně příznivá :)

Reaguj


Re: DPO

2.6.2009 22:25 vložil :-)  IP: 94.112.155.23

http://www.ostrava-autoskola.cz/
já jsem byla spokojena zase s touto autoškolou

Reaguj


Zkušenosti s AŠ - Anita a AŠ Greiner na Chodově

29.9.2008 07:04 vložil luďek  IP: 193.179.216.60

Máte prosím někdo zkušenosti s jednou i druhou autoškolou v Praze? Plánuji se přihlásit, tak nechci udělat chybu a vybrat si špatně. Děkuji

Reaguj


LEVNÁ NEZNAMENÁ ŠPATNÁ

9.8.2008 13:40 vložil Berenika  IP: 127.153.broadband6.iol.cz

Chtěla bych reagovat na úvodník těchto stránek, kde se nepřímo tvrdí, že levné autoškoly nemají patřičnou kvalitu výuky. Autoškola, kam právě chodím stojí 6800 Kč (pro studenty 6500 Kč) a podotýkám, že je považována za nejlepší v našem městě a má dlouhou tradici. Jsem zatím velmi spokojena s úrovní teoretických hodin i jízd.
Tato autoškola je velmi známá a má pořád plno, takže není třeba pochybovat o její důvěryhodnosti. Samozřejmě je dobré si o každé autoškole zjistit více, nejlépe od známých, ale nelze prvoplánově soudit kvalitu autoškoly jen podle ceny!

Reaguj


Re: LEVNÁ NEZNAMENÁ ŠPATNÁ

5.9.2008 19:09 vložil učitel  IP: 194.228.5.123

Opravdu si myslíte že za Vámi uvedenou částku jste absolvovala v autoškole vše co je předepsáno zákonem? Pokud ano tak plat učitelů a zisk autoškoly je na úrovni mongolského pastevce............

Reaguj


Re: Re: LEVNÁ NEZNAMENÁ ŠPATNÁ

7.9.2008 00:07 vložil Berenika  IP: 88.103.251.9

Zkoušky mám teprve před sebou, ale již jsem absolvovala skoro všechny jízdy a každý týden chodím na teorii. Myslím, že škola splňuje všechny náležitosti. Pro Vaši informaci opravná zkouška stojí 200 Kč.
Napadá mě ale, že v jiných autoškolách je poplatek Městu možná započítáván do celkové částky. Já jsem ho platila sama osobně, takže celkem mě autoškola vyšla na 7200 Kč. Možná v tomhle je zakopaný pes.

Reaguj


Re: Re: Re: LEVNÁ NEZNAMENÁ ŠPATNÁ

8.9.2008 17:33 vložil učitel  IP: 194.228.5.123

Poplatek ve výši 700,- kč se do ceny autoškoly nezapočítává. Cena 6500,- kč je opravdu nízká, ale pokud jste spokojena s výukou a výcvikem tak jenom dobře. Hodně štěstí u zkoušek.

Reaguj


Re: Re: LEVNÁ NEZNAMENÁ ŠPATNÁ

7.9.2008 00:10 vložil Berenika  IP: 88.103.251.9

Zkoušky mám teprve před sebou, ale již jsem absolvovala skoro všechny jízdy a každý týden chodím na teorii. Myslím, že škola splňuje všechny náležitosti. Pro Vaši informaci opravná zkouška stojí 200 Kč.
Napadá mě ale, že v jiných autoškolách je poplatek Městu možná započítáván do celkové částky. Já jsem ho platila sama osobně, takže celkem mě autoškola vyšla na 7200 Kč. Možná v tomhle je zakopaný pes.

Reaguj


Re: LEVNÁ NEZNAMENÁ ŠPATNÁ

2.11.2008 12:47 vložil edita  IP: 82.150.166.36

Musím říci že jsem si v mém okolí vybrala nejdražší autoškolu a k dnešnímu dni dělám řídičský průkaz už 5 měsíců a ještě nemám hotovo. Jízdy jednou do týdne. Žádná teorie výuka na učebnách prostě nic. Ani nemluvim o tom, že mě vždycky ve velkém městě někde vyloží ať si jdu na vlak či autobus. Nevíte spoje prostě ani kd epořádně jste. No děsný!Mám kamarádku, která začla před měsícem a půl a dělá záverečky ještě dřív než já. Se nedivim, že to mému okolí přijde divné. A peníze které jsem si tvrdě vydělala mi budou možná k ničemu. Takže si myslím že je nejlepší vybírat si autoškolu podle referencí třeba od přátel nebo lidí, kterří autoškolu absolvovali.

Reaguj


Autoskola EASY LIBEREC

2.8.2008 22:57 vložil lenka  IP: 172.27.33.76

Chtela bych upozornit na autoskolu EASY v Liberci,vyuka probihala strasne-mela sem behen kurzu jizd ctyri instruktory a jejich chovani bylo katastroficke!!!pri zaverecnych zkouskach nas neudelalo jizdy z priblizne 60zaku 55!!!!!to je do oci bijici,schvalne nam dal Kobera termin az za dva tri mesice aby jsme si museli koupit u nej dalsi jizdy,je to jen zlodej nic jineho!!Rozhodne nikdy vice.

Reaguj


Re: Autoskola EASY LIBEREC

29.8.2008 11:17 vložil yveta  IP: 88.103.193.200

Ahoj, zrovna si vybírám autoškolu v Liberci a teď vím, že Easy není nejlepší volba.

Reaguj


Re: Autoskola EASY LIBEREC

12.1.2009 09:24 vložil Michal  IP: 195.113.197.141

A to už jsem tam chtěl běžet :-). Děkuji za varování.

Reaguj


Re: Re: Autoskola EASY LIBEREC

28.4.2009 22:21 vložil yerry  IP: 78.136.178.163

No to máš ale trošku zdržení,Michale- asi pár měsíců,- no tak běž,abys nepřišel kamsi pozdě,Michale.Pořádně se ale ..na přechodu pro chodce rozhlédni,aby tě nějaká neúspšná slečna z autoškoly nesrazila.To moc potom bolí.čus.

Reaguj


Re: Autoskola EASY LIBEREC

2.6.2009 15:26 vložil HonzaN  IP: 78.110.220.202

...s ničím takovým jsem se nesetkal (je strašně jednoduché hledat chybu v ostatních--->jeden instruktor, jedny zkoušky, prostě docela v poho :-)

Reaguj


Re: Autoskola EASY LIBEREC

17.12.2009 17:27 vložil Anna H.  IP: 90.176.4.123

já též ne... také jeden instruktor, jedny zkoušky a všechno /plně v poho

Reaguj


Autoskola EASY LIBEREC

20.6.2010 21:08 vložil Thomas  IP: 90.178.58.33

Ahoj, ted v patek jsem dodelal autoskolu u autoskolaeasy a proste SUPER !!! Vse na poprve !! A instruktorka pani Bartosova byla taky skvela. Moc jim dekuji

Reaguj


Zkušenosti s AŠ - Anita a AŠ Greiner na Chodově

20.7.2008 18:57 vložil luděk  IP: gwout.mitas.cgs.cz

Máte prosím někdo zkušenosti s jednou i druhou autoškolou? Plánuji se přihlásit, tak nechci udělat chybu a vybrat si špatně. děkuji

Reaguj


Zkušenosti s AŠ Wyrwolová

6.7.2008 19:36 vložil Lucka  IP: r6cr176.net.upc.cz

Máte prosím někdo zkušenosti s touto autoškolou? Plánuji se do ní přihlásit, tak sháním tipy, děkuji L.

Reaguj


Re: Zkušenosti s AŠ Wyrwolová

9.7.2008 10:35 vložil Stepan  IP: 73.109.142.82.ip.b26.cz

Ahoj, jezdil jsem u nich asi tak pred 2 lety v zime, na Barrandove/Slivenci. Jezdilo se s Fabii, a pohoda. Bohuzel si uz nepamatuju jmeno ucitele, ale celkove muzu jedine doporucit - klidny, vsechno srozumitelne vysvetlil, zkousky sem dal napoprve.

.stepan

Reaguj


Re: Zkušenosti s AŠ Wyrwolová

28.7.2008 14:49 vložil artie  IP: 194.213.51.150

no jestli jsi holka tak super. Moje holka tam udelala autoskolu taky napoprve, prvni vylet ven s mym autem skoncil bourackou a posleze jsem zjistil ze jen dva mesice spala s instruktorem :( . Vyhnul bych se

Reaguj


Re: Re: Zkušenosti s AŠ Wyrwolová

24.7.2009 13:53 vložil ROBERTEK  IP: 85.70.39.62

Asi nejsi tak dobrý

Reaguj


Re: Re: Re: Zkušenosti s AŠ Wyrwolová

27.8.2009 17:20 vložil MARTIN  IP: 194.213.51.150

Ne to zcela zjevně nejsem. A nemám ani manželku a dvě děti. A teď už ani tu studentku autoškoly. Zaplaťpánbůh. Přesto bych se takovéto autoškole vyhnul. Ale jistě je spousta dívek u kterých je to naopak a snadné papíry se hodí :)

Reaguj


Re: Re: Re: Re: Zkušenosti s AŠ Wyrwolová

7.5.2010 19:27 vložil Rexana  IP: 90.179.128.193

ahoj ,chci se zeptat na jmeno toho instruktura.je to Lukas W?

Reaguj


Re: Zkušenosti s AŠ Wyrwolová

14.12.2008 11:59 vložil Katka Z.  IP: 86.49.34.176

Autoškolu Wyrwolová mohu jen doporučit. Právě jsem ji dodělala, jezdila jsem s p. Zezulákem. Autoškolu mi doporučili kamarádi. Doporučuju

Reaguj


Zkušenosti s AŠ Wyrwolová

6.7.2008 19:36 vložil Lucka  IP: r6cr176.net.upc.cz

Máte prosím někdo zkušenosti s touto autoškolou? Plánuji se do ní přihlásit, tak sháním tipy, děkuji L.

Reaguj


výběr autoškoly

20.6.2008 19:54 vložil Daška  IP: r9ar155.net.upc.cz

Vřele mohu doporučit autoškolu Chalabi na Praze 8. Milé jednání, hodní a trpěliví instruktoři, byla jsem naprosto spokojená.

Reaguj


ADUS

16.6.2008 23:59 vložil Smetko  IP: r4al137.net.upc.cz

Dobrý den,
Vřele mohu doporučit pražskou autoškolu ADUS se sídlem v Koruní ulici. Cena je pro studenty 7600. Jezdí se na zachovalých spolehlivých autech, instruktoři jsou zkušení a trpěliví. Prostě dělat tam papíry byla pro mě radost. Vřele doporučuju!!

Reaguj


Re: ADUS

17.10.2008 11:58 vložil Věra MArtínková  IP: 77.75.72.226

Přikláním se k příspěvku, autoškola ADUS v Praze pro nestudenty stojí ("sice") 9600kč +700 městu, ale instruktoři jsou sympaťáci, výuka teorie kvalitní, zkušební komisař p.Rychtář (zkoušky 29.9.08) skvělý pohodář. Jízdy v rozsahu 8 - 21:00 (bez víkendu) záleží na instruktorovi.

Reaguj


Re: Re: ADUS

1.2.2009 22:05 vložil Martin  IP: 88.101.167.98

Prosim Vas, ta reklama je tu zjevna a je to trochu trapne. Jen by me zajimalo, kdo je zkusebni komisar p. Rychtar? Znam (doufam, ze dobre) vsechny prazske komisare a mam pocit, ze toto jmeno slysim poprve. Nic ve zlem. Pokud se pletu, tak se omlouvam, ale zadny zak, ktereho znam neni schopen napsat takto recenzi na autoskolu :-)

Reaguj


Re: Re: Re: ADUS

30.4.2009 10:00 vložil petr  IP: 86.49.31.41

souhlasim... je to prasarna. uvazoval jsem nad nimi, protoze je mam za barakem, ale takhle na to pecu. pujdu na letnou.

Reaguj


Re: ADUS

18.3.2009 20:56 vložil tereza  IP: 89.176.109.141

ahojky.. jen se chci zeptat kde jsi nasel cenu pro studenty 7600?? na strankach teto autoskoly pisou 9900 diky moc..

Reaguj


SUPER AUTOŠKOLA

13.6.2008 13:48 vložil jitka  IP: unknown

http://www.autoskola-kohout.cz/ceny

Reaguj


výběr autoškoly

15.4.2008 12:28 vložil Petra  IP: prg1-v-10-215.static.adsl.vol.cz

Ahoj lidi! Nemáte někdo zkušenost s autoškolou Autospektrum v Radhošťské ulici na Vinohradech? Chci zaplatit kurs sestře k narozeninám a nerada bych jí poslala do nekvalitní autoškoly. Má malou dcerku a tohle má nejblíž.Díky!!!

Reaguj


Výborná autoškola - Autoškola Vojtíšek

5.4.2008 17:48 vložil RyanP  IP: ip-85-160-35-130.eurotel.cz

Jestli hledáte dobrou autoškolu, tak já mám skvělou zkušenost s Autoškolou Vojtíšek na Praze 4. Učitelé jsou tu milí a vstřícní, není se čeho obávat. Datum a čas jízdy si volíte sami, a sami i jezdíte. Nikdy se vám nestane, že by s Vámi jel cizí žák. Proto tuto autoškolu vřele doporučuji.

Reaguj


Re: Výborná autoškola - Autoškola Vojtíšek

11.11.2008 12:19 vložil Tea  IP: 194.108.223.234

Děkuji za informaci, mám to blízko relativně, cena do deseti tisíc je také dobrá. T.

Reaguj


Re: Re: Výborná autoškola - Autoškola Vojtíšek

5.5.2009 23:29 vložil MISA  IP: 77.78.85.65

ahoj.
chci se jit zitra prihlasit, vybiram docela dlouho, tak snad to bude v pohode.
doporucila mi ji kamoska, ma nekdo dalsi zkusenosti????
AUTOSKOLA VOJTISEK NA BUDEJOVICKY.

Reaguj


Re: Re: Re: Výborná autoškola - Autoškola Vojtíšek

16.5.2009 11:41 vložil Verča  IP: 94.113.137.232

S autoškolou Vojtíšek mám zatím odježděno jen 8 hodin, ale jsem spokojená. Instruktoři vyjdou vstříc a jsou tak milí, jak jim jejich profese dovolí.

Reaguj


AUTOSKOLA HLAVACEK

17.6.2009 23:17 vložil MISA  IP: 77.78.85.65

Ahoj, ja jezdim s autoskolou hlavacek, taky na budejovicky, kousek od autoskoly vojtisek.
Jsem tam maximalne spokojena, jizdy mam i 3x tydne takze nic nezapomenu.
15.7 delam zkousky,
takze autoskolu za mesic a naco mam hotovou.
Instruktor super, klidas, nic ho nerozhodi a nauci vse potrebne !!!!

Reaguj


4.3.2008 10:05 vložil karolina  IP: 211.49.broadband10.iol.cz

zdravim, taky bych chtela upozornit na autoskolu Autoglobal v Plzni, na www strankach pisou vseljake vyhody, ktere nam pri kurzu nikdo nenabidl, teorii odflaknou a to doslova - clovek tam pride za chvili mu pusti video pak ho vypnou a de se domu - to je cele. vse se hrozne tahne nikdo z instruktoru ani na sekretariatu nic nevi presne jak to bude dal probhat, kdy se jde na zkousky atd. prtelsky pristup je sice fajn ale neni to vse hlavni je kvalitni vyuka a tu si asi musim zajistit sama..........

Reaguj


nediv se

5.5.2008 23:56 vložil hrabě  IP: 62.240.175.181

nediv se, při jejich cenách to ani nemohlo dopadnout jinak

Reaguj


zkušenost

28.6.2008 10:41 vložil Petra  IP: jirimra.cst.sloane.cz

ahoj také mám špatné zkušenosti s touto autoškolou,přesně jak jsi to popsala.

Reaguj


UPOZORNĚN'I

1.7.2008 16:44 vložil Mirka  IP: jirimra.cst.sloane.cz

Bohužel i já mám zkušenosti s touto autoškolou.Po té,co se mi stále majitel neozíval na žádost o další jízdy,má trpělivost o doprošování se jízd byla u konce.Byla jsem nucená si jízdy připlatit u jiné autoškoly.Přitom sám majitel přiznal,že má tolik lidí,že nestíhá.Kurz trval skoro půl roku.Nakonec se snažil hledat vinu ve mě a sám ji nepřiznal.Během kurzu jsem se dozvěděla,že je těmito praktikami v Plzni již znám.Píši sem proto,aby jste o praktikách této autoškoly věděli dříve,né tak pozdě,jako já a tak si mohli vybrat jakoukoli jinou autoškolu.

Reaguj


4.3.2008 10:04 vložil karolina  IP: 211.49.broadband10.iol.cz

zdravim, taky bych chtela upozornit na autoskolu Autoglobal v Plzni, na www strankach pisou vseljake vyhody, ktere nam pri kurzu nikdo nenabidl, teorii odflaknou a to doslova - clovek tam pride za chvili mu pusti video pak ho vypnou a de se domu - to je cele. vse se hrozne tahne nikdo z instruktoru ani na sekretariatu nic nevi presne jak to bude dal probhat, kdy se jde na zkousky atd. prtelsky pristup je sice fajn ale neni to vse hlavni je kvalitni vyuka a tu si asi musim zajistit sama..........

Reaguj


reakce

16.7.2008 22:44 vložil bába veruna  IP: 21.34.broadband7.iol.cz

A Karolínko, když se Vám něco nezdálo, proč jste si neřekla své na sekretariátu?Vždyť tam dodržují úřední hodiny, každý dostane informace odpovídající, tak proč byste je nedostala i Vy?a co já vím, co je psáno na stránkách se dodržuje a nezdá se mi, že by se tam pouštělo pouze video, anebo že byste se nezúčastňovala výuky v plném ropzsahu jako ostatní?

Reaguj


Re: Autoglobal - V. Šlajs Plzeň

26.1.2009 12:37 vložil Petra  IP: 194.108.165.246

dobrý den všem, připojuji se k reakcím týkajících se autoškoly Autoglobal...
z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, co se zde již napsalo... v téhle autoškole se setkáte pouze s arogancí, neochotou se přizpůsobit a co hůř, nedodržováním zákonů! Nejhorší věc, která mě napadá je, že tato autoškola nepouští na silnici řidiče, kteří by měli alespoň minimální - skoro se mi chce říci "povinné" zkušenosti ze silničního provozu, ale "vrahy" - neb kdo má mít nějakou zkušenost, když mu není dopřán ani státem - zákonem daný počet hodin strávených za volantem - má jich být 28 - mě jich bylo dopřáno pouze 14... bohužel jsem tuto skutečnost zjistila až po absolvování kurzu.... což je v této autoškole běžná praxe... i zde platí, že je "levné" není kvalitní...
znám vícero lidí, kteří mají stejnou zkušenost jako já i vy¨, kdo jste již přispívali... opravdu, ale opravdu NEDOPORUČUJI absolvovat kurzy v této autoškole!!!!!!!!!!!

Reaguj


Re: Re: Autoglobal - V. Šlajs Plzeň

24.4.2009 11:10 vložil Anna  IP: 194.212.153.87

Autoškolu AutoGlobal - V.Šlajs ( Šlajsová ) nedoporučuji v žádném případě.Vydají vám i tzv.Převodku - doklad o absolvování výcviku v plném rozsahu,přesto,že jste neabsolvovali naprosto žádnou teorii ani praxi.Super přístup k vyhláškám !!!

Reaguj


veha

27.1.2008 13:04 vložil Klarka  IP: 129.175.broadband3.iol.cz

Také jsem mela smůlu na autoškolu.Jeji jmeno je veha. www.agveha.cz Stale ze me tahaji penize,nahradni terminy na zkousky davaji hned do 4dnu ale podle zakona muzete delat novou zkousku od 5dnu...Takze musite cekat na dalsi mesic.Maji podivne řády na které upozornuji az po jejichz poruseni.Schvalne natahuji cas.Nejsem jedina s nejakym problemem.Tuhle autoskolu opravdu nedoporucuji.Delaji vse abyste opakovali celý výcvik znova.

Reaguj


VAROVÁNÍ před autoškolou znamenáček!!!!!!!

7.12.2007 12:45 vložil nelisa  IP: ip-85-160-34-237.eurotel.cz

varování před autoškolou znamenáček
Nedalo mi to, abych případné zájemce autoškoly znamenáček v praze na hájích neupozornila, jak to tam chodí.Nespokojená s ní nejsem jenom já, ale všichni, kteří tam chodí, co znám. Pan znamenáček z vás totiž neustále tahá peníze a to opravdu nehorázným způsobem.Za každý test si navíc bere 1000Kč do své kapsy ´plus poplatky magistrátu. Nic z toho není ve smlouvě, kterou ani nedostanete, vše vám řekne až předz kouškou.Ale má i jiné fígle.Dokonce ho několik žáků chtělo za tento přístup udat, jelikož se nám to nezdá úplně košer právně podložené. Tenhle přístup mi není vlastní, tak jsem chtěla upozornit alespoň takhle. Jinak hodně štěstí u zkoušek!

Reaguj


dodatek

12.11.2007 14:57 vložil Jakub  IP: ip-89-103-152-152.karneval.cz

Můj email je Rumcajs08@seznam.cz

Reaguj


výborná AŠ S RYCHLOKURZEM

12.11.2007 14:54 vložil Jakub  IP: ip-89-103-152-152.karneval.cz

Taky jsem sháněl AŠ s rychlokurzem a kamarád mi poradil AŠ na hájích, bylo to sice z ruky, ale přístup, ochota a domluva mi vše cestování nahradilo. Cena pro studenty s ISIC kartou je za 15 ti denní kurz něco pod 10000 Kč. Pokud by někdo chtěl více informací o této autoškole tak mi pište na mail.

Zdravím a doporučuji...

Reaguj


Re: výborná AŠ S RYCHLOKURZEM

29.12.2007 01:54 vložil učitel autoškoly  IP: 88.103.66.115

Ahoj Pane,a za tuto dobu jste se naučil bezpečně ovládat vozidlo,znát předpisy a složil zkoušku?No to pozdrav bůh na silnicích.Kolik ste šoupal rychle bokem??
Nezodpovědnost,u nás všichni dělají dálkáč,za 9,ale stejně těch 28 třičtvrtěhodinových jízd je málo.Každý chce trochu naučit,vyzkoušet,vypadnout,nesedět na učebně...Navrhuji M Dop.50 hodin teorie,poté 50 hodin jízd,minimální doba kursu 6 měsíců,a dotace pro žadatele od BESIP místo dávání bytů přesídlencům.Hodně štěstí.JK

Reaguj


Re: Re: výborná AŠ S RYCHLOKURZEM

15.4.2008 15:31 vložil Martin  IP: cat.petriny.net

ale hovno... vubec nezalezi na delce kursu, osobne sem AS (B) zabalil protoze mi (je me 27) bylo receno ze se jezda max 45min dene a prvni "jizdu" pan "instruktor" zabil kecama o pedalech a zrcatkach prestoze sem mu rikal ze jsem uz ridil.. chapu ze to musi vysvetlit ale vycvik v rizeni motoroveho vozidla je naprosto individualni zalezitost a tak by se k nemu melo pristupovat (a aby se mnou nekdo zachazel jak s 15letym fakanem nejsem moc zvyklej :( ). Ono to ze je nekdo je tak tuhej ze ve svych 18ti nezna predpisy a znacky je sice smutny ale pak mu nepomuze zadnej kurs - zkusenosti si musi proste nahrabat sam... a co se tyka zvladnuti ovladani vozidla? To by me skutecne zajimalo kdo je schopnej si rict ze umi "bezpecne" ovladat vozidlo i po tech 50hodinach jezdeni.. aby byl z absoluventa opravdu ridic je potreba jezdit jezdit a jezdit a ne prodluzovat kursy :D s pozdravem Martin

PS nejlepsi autoskola je 105ka, par plnejch nadrzi dostatek respektu a odlehly cesty nekde hluboko v lese....

Reaguj


Re: Re: Re: výborná AŠ S RYCHLOKURZEM

2.6.2009 22:46 vložil :-)  IP: 94.112.155.23

debile

Reaguj


Re: výborná AŠ S RYCHLOKURZEM

15.2.2008 15:22 vložil adam steiner  IP: pc225-141.opanet.cz

díííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííik

Reaguj


výborná AŠ S RYCHLOKURZEM

12.11.2007 14:54 vložil Jakub  IP: ip-89-103-152-152.karneval.cz

Taky jsem sháněl AŠ s rychlokurzem a kamarád mi poradil AŠ na hájích, bylo to sice z ruky, ale přístup, ochota a domluva mi vše cestování nahradilo. Cena pro studenty s ISIC kartou je za 15 ti denní kurz něco pod 10000 Kč. Pokud by někdo chtěl více informací o této autoškole tak mi pište na mail.

Zdravím a doporučuji...

Reaguj


výborná AŠ S RYCHLOKURZEM

12.11.2007 14:53 vložil Jakub  IP: ip-89-103-152-152.karneval.cz

Taky jsem sháněl AŠ s rychlokurzem a kamarád mi poradil AŠ na hájích, bylo to sice z ruky, ale přístup, ochota a domluva mi vše cestování nahradilo. Cena pro studenty s ISIC kartou je za 15 ti denní kurz něco pod 10000 Kč. Pokud by někdo chtěl více informací o této autoškole tak mi pište na mail.

Zdravím a doporučuji...

Reaguj


Autoškola V. Synek

9.11.2007 06:49 vložil Igor Pavlačka  IP: 195.122.214.139

Tuto Plzeňskou autoškolu mohu jen doporučit....Zodpovědný přístup, zkušení lektoři, Individuální přístup...Naučí mnoho, tak že na ZZ sem si pouze přečetl ještě jednou silniční zákon...Fakt to umí... 1*

Reaguj


Re: Autoškola V. Synek

23.4.2008 10:59 vložil Haspik  IP: 89-24-44-1.i4g.tmcz.cz

reklama?

Reaguj


Re: Re: Autoškola V. Synek

21.8.2010 19:22 vložil Naďa  IP: 89.102.183.196

taky se mi to zdá jako ubohá reklama

Reaguj


Rychlokurz

2.11.2007 14:30 vložil Trim  IP: mail.grafton.cz

Je to měsíc, co jsem hledal AŠ, která by byla s to nabídnout mi kvalitní rychlokurz, cena nehrála roli, byl jsem s to zaplatit kolem 15 tisíc.
Po několika neúspěšných pokusek (většinou jsem se po telefonu ptal: "Zkuste mi prosím říct, proč bych si měl vybrat právě vaši autoškolu," a odpovědí bylo: "Tak můžete jít jinam, žejo,") jsem skončil v AŠ Chalabi na Ládví a nemohl jsem udělat lépe. Za 12000 skvělý přístup, trpěliví učitelé, individuální výuka - jednoznačně doporučuji!

Reaguj


Autoškola Radek Pasecký

6.4.2009 23:50 vložil Pecet  IP: 94.113.90.156

Ahoj, poradí někdo jestli je tato autoškola dobrá? Nebo poradí někdo s výběrem autoškoly v Praze? Díky moc

Reaguj


Autoškola Hlaváček Černý Most

8.3.2010 14:54 vložil Lukáš  IP: 212.47.16.34

Ahoj, máte někdo zkušenost s autoškolou Hlaváček na Černém Mostě?
Díky L.

Reaguj



Mapa webu  |  Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2010

Vydavatel: Pražské autoškoly 

NETservis s.r.o. - tvorba www stránek, redesign, flash, tvorba e-shopu, bannery, registrace domén, corporate identity, tvorba loga, webhosting, firemní prezentace, webové stránky | Free-WiFi.cz - Internet zdarma | Autoškola | Prodej nových a ojetých aut | Palivové dřevo